پروژه المپیا سنتر، در حال حاضر یکی از بزرگ‌ ترین پروژه‌ های تجاری اداری در منطقه ۲۲ استان تهران است و وضعیت فعلی آن نیز در حال ساخت‌ و اجرا می‌ باشد. این پروژه تجاری اداری توسط شرکت کاشانه ساز فرتاک در حال اجرا بوده و موقعیت مکانی آن نیز در اطراف میدان المپیک، یکی از میدان‌ های مهم و بزرگ منطقه ۲۲ است.

پروژه المپیا سنتر چیتگر

معرفی پروژه المپیا سنتر 

پروژه المپیا سنتر از دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه‌ هایی همچون آزادگان، همت و خرازی برخوردار بوده و جزء پروژه‌ های بسیار معتبر در حال ساخت در این منطقه است.این پروژه از ۱۷ طبقه تشکیل شده و از ۵ طبقه منفی آن، ۴ طبقه به پارکینگ اختصاص‌ داده‌ شده است و به‌ طور کل دارای ۹۲۳ واحد پارکینگ می‌ باشد. پروژه المپیا سنتر در منطقه ۲۲ تهران زمین در نظر گرفته شده برای ساخت پروژه المپیا سنتر، به مساحت ۸۸۸۴ متر مربع بوده و دارای کاربری تجاری و اداری می‌ باشد و در ۳ بلوک A،B،C در حال ساخت است. بلوک های A و B دارای ۴ طبقه تجاری بر روی همکف و بلوک C نیز دارای ۱۰ طبقه اداری بر روی همکف می‌ باشد.

بخش تجاری

این بخش از پروژه المپیا سنتر از ۴ طبقه تشکیل شده‌ است که ۳ طبقه آن تجاری و ۱ طبقه آن منفی است و دارای مساحت ۱۴ هزار مترمربع می‌ باشد. 

بخش اداری

این بخش از پروژه المپیا سنتر از طبقه مثبت ۲ تا طبقه دهم می‌ باشد و دارای مساحت ۱۶ هزار متر مربع است. 

به‌ طور کلی این پروژه دارای ۱ برج ۱۷ طبقه است که ۴ طبقه آن تجاری، ۹ طبقه آن اداری و ۴ طبقه آن به پارکینگ اختصاص‌ داده‌ شده است. 

امکانات پروژه المپیا سنتر 

از جمله امکانات رفاهی پروژه المپیا سنتر در منطقه ۲۲ تهران می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • مجهز به نورپردازی و نمای مدرن 
  • دارای انباری و پارکینگ اختصاصی برای هر واحد 
  • دارای پارکینگ میهمان 
  • مجهز به کارواش اختصاصی 
  • دارای سیستم اعلان و اطفاء حریق 
  • مجهز به سیستم حفاظتی هوشمند و مانیتورینگ 
  • مجهز به سیستم‌ های مدرن ارتباطات و اینترنت 
  • مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مدرن 
  • دارای فضای سبز 
  • مجهز به دوربین مدار بسته 
  • دارای خروجی اضطراری 

دسترسی‌ های پروژه المپیا سنتر 

پروژه اداری و تجاری المپیا سنتر در منطقه ۲۲ تهران، در ضلع غربی میدان المپیک قرار داشته و از موقعیت مکانی بسیار مناسب و فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌ باشد. این پروژه از سمت شرق به استودیوم آزادی، از سمت جنوب شرقی به بوستان جوانمردان و از سمت جنوب به دریاچه شهدای خلیج فارس و همچنین مرکز تجاری بام لند بسیار نزدیک بوده و از دسترسی راحتی به برخی اتوبان‌ های اصلی و همچنین دیگر مراکز خدماتی و رفاهی برخوردار می‌ باشد. 

واحد های پروژه المپیا سنتر 

پروژه المپیا سنتر در منطقه ۲۲ تهران با کاربری تجاری و اداری، دارای ۱ برج ۱۷ طبقه می‌ باشد. ۴ طبقه منفی این برج شامل پارکینگ، ۴ طبقه دیگر آن تجاری و ۹ طبقه آن اداری است. 

چهار طبقه تجاری این برج از طبقه منفی ۱ تا طبقه اول این برج است و بخش اداری آن نیز از طبقه مثبت ۲ تا طبقه دهم می‌ باشد. این پروژه در مجموع دارای ۹۲۳ پارکینگ برای واحد ها است و جهت اطلاع از متراژ واحد های تجاری و اداری این پروژه نیز می‌ توانید با آکام سازه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. 

شرایط خرید و فروش پروژه المپیا سنتر 

پروژه تجاری و اداری المپیا سنتر در منطقه ۲۲ تهران به‌ صورت سهامی واگذار می‌ شود و نحوه خرید و فروش واحد های آن نیز شامل ۲ متر اداری و ۱ متر تجاری می‌ باشد. 

همچنین تمام سهام‌ هایی که از خریداران تهیه می‌ شوند، دارای حق امتیاز هستند که باید پرداخت شده و این سهام‌ ها نیز در دفتر تعاونی به فروش می‌ رسند. 

قیمت ساخت پروژه المپیا سنتر

قیمت ساخت پروژه المپیا سنتر شامل موارد زیر می‌ شود: 

  • قیمت تعریف‌ شده برای واحد های تجاری این پروژه بالغ بر متری ۱۸۵ میلیون تومان می‌ باشد. 
  • قیمت تعریف‌ شده برای واحد های اداری این پروژه بالغ بر متری ۶۵ میلیون تومان می‌ باشد. 

زمان تحویل پروژه المپیا سنتر 

پروژه تجاری و اداری المپیا سنتر در منطقه ۲۲ تهران، در ضلع غربی میدان المپیک این منطقه واقع شده و هم‌ اکنون نیز در مرحله پذیره‌ نویسی قرار دارد. این پروژه دارای اسکلت‌ بندی فلزی است و زمان تقریبی تحویل واحد های آن نیز در سال ۱۴۰۶ می‌ باشد. 

سوابق سازنده پروژه المپیا سنتر 

شرکت کاشانه سازه فرتاک در منطقه ۲۲ تهران، سازنده پروژه المپیا سنتر می‌ باشد. این شرکت در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به‌ طور رسمی در زمینه انجام خدمات اجرایی و فنی در ساختمان‌ سازی آغاز نموده و اکنون نیز یکی از شرکت‌ های معتبر در این منطقه است. از جمله پروژه‌ های موفق این شرکت نیز می‌ توان به پروژه مسکونی افق، پروژه مسکونی فراز و همچنین پروژه اداری و تجاری المپیا سنتر اشاره نمود. 

در پایان 

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، در زمینه برقراری ارتباطاتی رسمی و مطمئن میان متقاضیان و عرضه‌ کنندگان مسکن مشغول به فعالیت بوده و دارای تیم مشاوره و کارشناسی بسیار مجرب و تخصصی در این حرفه است. این مجموعه با همکاری تیم کارشناسی مجرب و متخصص خود، اطلاعات دقیق و درستی را در رابطه با پروژه‌ های منطقه ۲۲ تهران در سایت اصلی خود قرار داده و متقاضیان گرامی می‌ توانند با اطمینان کافی، اطلاعات لازم را در رابطه با هر یک از پروژه‌ های دریافت نمایند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با پروژه اداری و تجاری المپیا سنتر در منطقه ۲۲ تهران نیز می‌ توانید با آکام سازه تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 شما می‌توانید جهت اطلاع از چگونگی خرید سهام این پروژه و همچنین اطلاع از چگونگی خرید واحد های آن، با آکام سازه در ارتباط باشید.

 آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، در راستای معرفی و فروش پروژه‌ های کلان در این منطقه مشغول به فعالیت بوده و هدف اصلی آن، برقراری ارتباطی رسمی، سالم و قانونی میان متقاضیان و فروشندگان مسکن می‌ باشد. شما نیز می‌ توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پروژه المپیا سنتر، از طریق تماس با شماره همراه 02191691612 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *