از دیگر پروژه‌ های در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران، می‌ توان به پروژه مسکونی تجاری زاگرس چیتگر اشاره نمود. این پروژه توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع در حال ساخت می‌ باشد.

پروژه مسکونی تجاری زاگرس چیتگر

معرفی پروژه مسکونی تجاری زاگرس

پروژه زاگرس در منطقه ۲۲ تهران، دارای کاربری مسکونی و تجاری می‌ باشد. زمین این پروژه به مساحت ۷ هزار مترمربع است و سازنده آن نیز تعاونی توسعه ابنیه همت می‌ باشد. پروژه زاگرس در قالب ۱ بلوک است که ۲۱ طبقه آن دارای واحد های مسکونی بوده و تمامی واحد های مسکونی و تجاری آن نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند.

امکانات پروژه مسکونی تجاری زاگرس

از جمله امکانات رفاهی پروژه مسکونی تجاری زاگرس، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پارکینگ و انباری اختصاصی برای واحد های مسکونی و تجاری
  • دارای سالن اجتماعات بزرگ و مجهز
  • دارای سالن ورزشی اختصاصی بانوان و آقایان
  • دارای لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته
  • مجهز به آنتن مرکزی
  • مجهز به اینترنت مرکزی

دسترسی‌ های پروژه زاگرس

پروژه مسکونی تجاری زاگرس در منطقه ۲۲ تهران، در نزدیکی دریاچه چیتگر در حال ساخت بوده و از موقعیت مکانی بسیار مناسب و دسترسی های راحتی به برخی اتوبان های اصلی برخوردار است. این پروژه به اماکن تفریحی و خدماتی همچون پارک جنگلی چیتگر، مرکز تجاری بام لند، مرکز تجاری ایران مال و دریاچه چیتگر بسیار نزدیک است و دارای دسترسی راحتی به اتوبان‌ های حکیم، همت، شهید فهمیده و آزادگان شمال و جنوب می‌ باشد.

واحد های پروژه زاگرس

پروژه زاگرس با کاربری مسکونی تجاری در منطقه ۲۲ تهران، در قالب ۱ بلوک در حال ساخت می‌ باشد. ۲۱ طبقه این پروژه دارای واحد های مسکونی هستند و واحد های آن نیز دارای تیپ متراژ ۱۲۰، ۱۸۰ و ۲۴۰ متر می‌ باشند. این پروژه تحت عنوان پروژه لکسون ۲ نیز شناخته می‌ شود.

زمان تحویل پروژه مسکونی تجاری زاگرس

زمان تحویل واحد های مسکونی و تجاری پروژه زاگرس چیتگر، به‌ طور تقریبی در سال ۱۴۰۵ تخمین خورده است.

نحوه نقل‌ و انتقال پروژه زاگرس

پروژه مسکونی تجاری زاگرس در منطقه ۲۲ تهران، دارای دفترچه قرارداد است و تمامی نقل‌ و انتقالات این پروژه نیز به‌ صورت قطعی در داخل تعاونی انجام می‌ پذیرد. دفترچه قرارداد این پروژه نیز شامل ۱ دفترچه داخل تعاونی ابنیه همت و ۱ دفترچه در اختیار خریداران می‌ باشد.

خرید و فروش پروژه زاگرس

خرید و فروش واحد های پروژه زاگرس به صورت اقساطی است و دفترچه‌ های واحد های مسکونی و تجاری این پروژه از یکدیگر جدا هستند و واحد های ۱۵ متری این پروژه دارای واریزی ۳۱۵ میلیون و واحد های مسکونی آن دارای واریزی ۷۲۵ میلیون تومان می‌ باشند.

پیشرفت پروژه زاگرس

پروژه مسکونی تجاری زاگرس در منطقه چیتگر، در سال ۱۴۰۱ گودبرداری شده و اکنون در حال ساخت پروژه و تحویل واحد ها در سال ۱۴۰۵ می‌ باشد.

سازه پروژه زاگرس

پروژه زاگرس در منطقه ۲۲ تهران با کاربری مسکونی و تجاری، دارای اسکلت فلزی پیچ و مهره است.

شرایط پیش‌ فروش پروژه زاگرس

شرایط پیش‌ فروش واحد های مسکونی و تجاری پروژه زاگرس، به‌ صورت واریزی اولیه + امتیاز + اقساط است و هزینه زمین، جواز و تراکم این پروژه نیز به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان می‌ باشد.

سرمایه گذاری در پروژه زاگرس

پروژه مسکونی تجاری زاگرس در منطقه ۲۲ تهران، جزء برج‌ های در حال ساخت در اطراف دریاچه چیتگر محسوب شده و از موقعیت مکانی بسیار فوق‌العاده و دسترسی‌ های راحت به اتوبان ها و همچنین مراکز توریستی و خدماتی برخوردار است. در طراحی و ساخت این پروژه نیز از بهترین متریال ها و مصالح به‌ کار برده شده و تمامی واحد های تجاری و مسکونی آن، از امکانات رفاهی مناسب و کاملی برخوردار می‌ باشند. واحد های مسکونی پروژه زاگرس نیز از متراژ بسیار مناسبی برخوردار هستند و وجود جواز و سند برای تمامی واحد های مسکونی و تجاری آن، از دیگر دلایل مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه می‌ باشند.

سوابق سازنده پروژه زاگرس

تعاونی توسعه ابنیه همت، سازنده پروژه مسکونی تجاری زاگرس در منطقه ۲۲ تهران می‌ باشد. این تعاونی از سال ۱۳۹۱، فعالیت خود را در زمینه ساخت‌ و ساز آغاز نموده و اکنون نیز یکی از موفق‌ ترین و شناخته‌ شده‌ ترین تعاونی‌ ها در منطقه ۲۲ تهران است. از جمله سوابق درخشان این تعاونی نیز می‌ توان به ساخت پروژه هایی چون لکسون، فرزانگان، البرز، آسمان آبی، آرتمیس و همچنین پروژه مسکونی تجاری زاگرس اشاره نمود.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، در زمینه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌سازی مشغول به فعالیت است و در این‌ راستا نیز دارای تیم کارشناسی و وکلای بسیار متخصص و کارآزموده می‌ باشد. هدف اصلی این مجموعه برقراری ارتباطاتی قانونی میان متقاضیان و عرضه‌ کنندگان مسکن است و شما عزیزان می‌ توانید جهت اطلاع کامل از قیمت و چگونگی پیش‌ خرید واحد های مسکونی و تجاری پروژه زاگرس و سایر پروژه های آن نظیر پروژه های تندیس، یاران، پدافند ارتش و… با شماره تلفن 02191691612 تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *