پروژه الهیه فرشته نیز یکی دیگر از پروژه‌ های در حال ساخت در اطراف چیتگر می‌ باشد و جزء آخرین پروژه تعاونی مسکن عمران توسعه سپاه شهر در این منطقه است. همچنین این پروژه به‌ عنوان جزئی از پروژه‌ های مروارید شهر در منطقه ۲۲، از موقعیت مکانی بسیار فوق‌ العاده‌ای برخوردار بوده و بسیار نزدیک به دریاچه چیتگر و مرکز اداری تجاری خاورمیانه ایران مال است و یکی از مزیت‌ های بسیار قابل‌ توجه در رابطه با این پروژه، این است که این پروژه در مرحله اسکلت بندی به فروش رسیده و بنابراین خریداران از لحاظ اقساطی و تورم، یک پله جلوتر می‌ باشند.

پروژه الهیه فرشته چیتگر

معرفی پروژه الهیه فرشته

پروژه الهیه فرشته در انتهای اتوبان همت و در شمال شهرک مروارید شهر واقع شده و دارای ۲ بلوک و ۱ ویوی بسیار فوق‌العاده است. برج‌ های این پروژه دارای ۳۱ طبقه هستند که ۲۵ طبقه آن مسکونی است و واحد های آن نیز دارای متراژ ۱۴۰ تا ۱۵۰ متری بوده که به‌ صورت سه دانگ و شش‌ دانگ به فروش می‌ رسند.

پروژه الهیه فرشته با کاربری مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، از ۲ بلوک f7 و f8 تشکیل شده‌ است.

بلوک f7 این پروژه که شامل ۳۰۰ رتبه اول است، مربوط به بلوک الهیه می‌ باشد.

بلوک f8 این پروژه که دارای ۳۰۰ رتبه دوم است، مربوط به بلوک فرشته می‌ باشد.

هر کدام از بلوک های این پروژه نیز دارای ۳۱ طبقه هستند که ۲۵ طبقه آن‌ ها مسکونی می‌ باشد.

امکانات پروژه الهیه فرشته

از جمله امکانات رفاهی پروژه الهیه فرشته می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مجهز به ۳ دستگاه آسانسور نفربر و باربر
  • دارای هلی پد
  • دارای سالن فرهنگی
  • مجهز به فضای ورزشی
  • دارای سالن اجتماعات
  • دارای فضای بازی برای کودکان
  • دارای پارکینگ مسقف برای ۱۶۶ واحد
  • دارای انباری اختصاصی برای ۱۵۰ واحد
  • مجهز به سیستم حفاظتی مانیتورینگ
  • دارای لابی مجلل و شیک و لابی من

دسترسی‌ های پروژه الهیه فرشته

پروژه مسکونی الهیه فرشته در منطقه ۲۲ تهران، در انتهای اتوبان همت و در شهرک مروارید شهر قرار داشته و از موقعیت مکانی بسیار فوق‌العاده و مناسبی برخوردار می‌ باشد. هر ۲ بلوک این پروژه در قسمت شمالی شهرک مروارید شهر واقع شده‌اند و همچنین واحد های شمالی آن نیز دارای ویوی بسیار فوق‌العاده و منحصر به فرد می‌ باشند. همچنین پروژه الهیه فرشته از دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه‌ هایی چون شهید همدانی و شهید خرازی برخوردار است و دارای فاصله‌ نزدیکی با دریاچه شهدای خلیج فارس و مرکز تجاری ایران مال می‌ باشد.

واحد های پروژه الهیه فرشته

پروژه برج الهیه فرشته در منطقه ۲۲ تهران، از ۲ بلوک f7 و f8 تشکیل شده‌ است که هر کدام از این بلوک ها نیز دارای ۳۱ طبقه هستند که ۲۵ طبقه آن‌ ها مسکونی می‌ باشد. هر کدام از بلوک ها نیز دارای ۶ واحد مسکونی در طبقات خود هستند و به‌ طور کلی هر بلوک از ۱۵۰ واحد مسکونی برخوردار می‌ باشد. واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای تیپ متراژ های بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ متری ۳ خواب هستند.

شرایط خرید و فروش پروژه الهیه فرشته

شرایط خرید و فروش واحد های مسکونی پروژه الهیه فرشته در منطقه ۲۲ تهران به‌ صورت واریزی اولیه + امتیاز + اقساط می‌ باشد و برای هر ۶ دانگ، ۱/۲۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و برای هر ۳ دنگ ۶۳۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان است.

واریزی به‌ روز پروژه الهیه فرشته نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ می‌ باشد. 

اقساط علی‌الحساب پروژه الهیه فرشته 

اقساط علی‌الحساب پروژه الهیه فرشته در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ نیز به شرح زیر می‌ باشد: 

  • برای هر شش‌ دانگ واحد های این پروژه، ۱۲۰ میلیون تومان 
  • برای هر سه دنگ واحد های این پروژه، ۶۰ میلیون تومان 

قیمت امتیازات پروژه الهیه فرشته نیز بر اساس رتبه‌ بندی بلوک های این پروژه می‌ باشد و رتبه‌ بندی آن از ۱ تا ۶۰۰ است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت امتیاز به‌ روز این پروژه، می‌ توانید به آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید. 

زمان تحویل پروژه الهیه فرشته 

پروژه مسکونی الهیه فرشته در منطقه ۲۲ تهران و در شهرک مروارید شهر واقع شده و زمان تقریبی تحویل واحد های آن به اعضا نیز در سال ۱۴۰۴ تخمین خورده است. این پروژه نیز هم‌ اکنون در مرحله اسکلت‌ بندی بلوک‌ ها قرار دارد. 

سوابق سازنده پروژه الهیه فرشته 

شرکت تعاونی مسکن سپاهشهر، سازنده پروژه برج الهیه فرشته در منطقه ۲۲ تهران می‌ باشد. این شرکت با پلاک ثبتی ۵۴۳۲۲۲ در سال ۱۳۹۷، فعالیت خود را به‌ طور رسمی در ساخت مجموعه‌ های ساختمانی آغاز کرده و اکنون نیز یکی از شرکت‌ های بسیار معتبر در این زمینه است. از جمله پروژه‌ های موفق شرکت تعاونی مسکن سپاهشهر نیز می‌ توان به پروژه بانک ملی، پروژه پاسارگاد، پروژه دیپلمات و همچنین پروژه الهیه فرشته در منطقه ۲۲ تهران اشاره نمود. 

در پایان 

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، با بهره‌ مندی از تیم کارشناسی مجرب و همچنین تیم وکلای ملکی بسیار کارآزموده خود، در حوزه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه سازی در این منطقه مشغول به فعالیت بوده و اکنون نیز جزء پیشگامان عرصه برج‌ سازی در منطقه ۲۲ تهران می‌ باشد. شما می‌ توانید با توجه به اطلاعات آکام سازه در سایت اصلی خود در رابطه با پروژه‌ های در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران، به تمامی سوالات خود پاسخ داده و بر اساس سلیقه و بودجه خود، بهترین آن‌ ها را انتخاب نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر نیز در رابطه با پروژه مسکونی الهیه فرشته، می‌ توانید با آکام سازه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 شما نیز می‌ توانید جهت اطلاع از عضویت‌ های این پروژه، حق امتیازات، چگونگی پیش‌ خرید و اقساط آن با آکام سازه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران در زمینه معرفی انواع پروژه‌ های مسکونی، تجاری و اداری به متقاضیان مشغول به فعالیت بوده و هدف اصلی آن برقراری ارتباطات قانونی و رسمی بین خریداران و فروشندگان مسکن می‌ باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *