پروژه هزاره سوم، یکی دیگر از پروژه‌ های مسکونی در منطقه ۲۲ تهران است. زمین این پروژه به مساحت دو هزار مترمربع بوده و توسط تعاونی انبوه‌ سازان مسکن کیان در حال ساخت می‌ باشد.

پروژه هزاره سوم چیتگر

 

معرفی پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم در منطقه چیتگر، دارای کاربری مسکونی است و توسط تعاونی انبوه‌ سازان مسکن کیان در حال ساخت می‌ باشد. این پروژه از ۱ برج تشکیل شده‌ است که ۲۲ طبقه آن دارای واحد های مسکونی، ۴ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه آن لابی می‌ باشد. هرکدام از واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند.

امکانات پروژه هزاره سوم

از جمله امکانات رفاهی پروژه هزاره سوم، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • دارای پارکینگ میهمان
  • مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش اختصاصی
  • دارای درب ضد سرقت برای تمامی واحد ها
  • دارای سالن اجتماعات بزرگ و مجهز
  • دارای باشگاه بدن‌ سازی اختصاصی بانوان و آقایان
  • مجهز به شوتینگ زباله در تمامی طبقات
  • مجهز به دوربین مداربسته
  • دارای راه‌ پله اضطراری
  • دارای ۳ لاین آسانسور نفربر و باربر
  • دارای سالن بازی برای کودکان
  • مجهز به سیستم مدیریت هوشمند
  • مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق

دسترسی‌ های پروژه هزاره سوم

پروژه مسکونی هزاره سوم در منطقه ۲۲ تهران، در غرب دریاچه چیتگر و در بلوار اردستانی واقع‌ شده و از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است. این پروژه به شاهراه‌ های اصلی تهران همچون اتوبان تهران کرج، همت و حکیم بسیار نزدیک است و دارای فواصل کمی با مرکز و تجاری و خدماتی ایران مال، دریاچه شهدای خلیج‌ فارس، ایستگاه مترو، باغ‌ موزه گیاه‌ شناسی، شهربازی ۱۰۰۱ شهر، آبشار چیتگر و غیره می‌ باشد.

واحد های پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم در منطقه ۲۲ تهران، دارای کاربری مسکونی بوده و از ۱ برج ۲۷ طبقه تشکیل شده‌ است. ۲۲ طبقه این برج، دارای واحد های مسکونی بوده و ۴ طبقه آن شامل پارکینگ و ۱ طبقه لابی

است. هر طبقه این پروژه نیز از ۸ واحد مسکونی تشکیل شده و در کل این پروژه دارای ۱۷۶ واحد مسکونی است. متراژ واحد های این پروژه نیز از ۱۰۰ تا ۱۶۰ متر می‌ باشد.

پیشرفت پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم با کاربری مسکونی در چیتگر، هم‌ اکنون در مرحله گود برداری قرار داشته و زمان تحویل واحد های مسکونی آن به هر یک از اعضا نیز در سال ۱۴۰۴ پیش‌ بینی شده‌ است.

خرید و فروش پروژه هزاره سوم

خرید و فروش پروژه مسکونی هزاره سوم در منطقه ۲۲ تهران، به‌ صورت کارتکس است و هم به‌ صورت ۳ دانگ و هم به‌ صورت ۶ دانگ قابل خرید و فروش می‌ باشد.

قیمت پروژه هزاره سوم

قیمت زمین و تراکم پروژه هزاره سوم، متری ۷ میلیون تومان است و قیمت ساخت این پروژه نیز متری ۱۰ میلیون تومان به‌ صورت علی الحساب می‌ باشد.

امتیاز پروژه هزاره سوم

پروژه مسکونی هزاره سوم در منطقه ۲۲ تهران، جزء پروژه‌ های پذیره‌نویسی در این منطقه بوده و خرید و فروش هر یک از واحد های مسکونی آن بدون واسطه در دفتر فروش پروژه قابل انجام است. خریداران طی چندین قسط، هزینه زمین و تراکم این پروژه را به تعاونی پرداخت کرده و به‌ دلیل عدم پرداخت حق امتیاز، هر یک از اعضاء می‌ توانند پس‌ از پایان پذیره‌ نویسی این پروژه، حق امتیاز خود را همراه با سود واگذار نمایند.

سرمایه‌ گذاری در پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم با کاربری مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، در غرب دریاچه چیتگر و بلوار اردستانی واقع شده و جزء برج‌ های مروارید شهر محسوب می‌ شود. این پروژه به‌ دلیل موقعیت مکانی بسیار مناسب خود، به بسیاری از شاهراه‌ های اصلی تهران و همچنین اماکن خدماتی، تفریحی و توریستی بسیار نزدیک است و از دسترسی‌ های مناسبی برخوردار می‌ باشد. واحد های مسکونی این پروژه دارای چشم‌ انداز و ویو به سمت شمال و کوهستان هستند و تمامی واحد ها نیز دارای دسترسی کامل به تمامی امکانات برج می‌ باشند. از دیگر دلایل سرمایه‌ گذاری در پروژه مسکونی هزاره سوم نیز می‌ توان به شروع ساخت پروژه هم‌ زمان با پذیره‌ نویسی، قیمت معقول و منطقی در پیش‌ خرید واحد ها، استفاده از متریال و مصالح بسیار با کیفیت در ساخت پروژه و سرعت بسیار بالا در ساخت اشاره نمود.

رزومه سازنده پروژه هزاره سوم

تعاونی انبوه‌ سازان مسکن کیان، سازنده پروژه مسکونی هزاره سوم در منطقه ۲۲ تهران است. این تعاونی دارای شماره ملی ۱۴۰۱۰۱۰۷۴۶۰ است و زیرمجموعه‌ ای از شرکت گروه آریا سازه دیماس می‌ باشد. ساخت پروژه هزاره سوم، اولین پروژه در دست احداث این تعاونی است.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، با هدف افزایش کارآفرینی و بهره‌ وری برقراری ارتباطات رسمی میان متقاضیان و عرضه‌ کنندگان مسکن مشغول به فعالیت بوده و در این زمینه نیز دارای تیم کارشناسی و وکلای بسیار ماهر من و متخصص است. این مجموعه از جمله پیشگامان عرصه برج‌ سازی در منطقه ۲۲ تهران است و شما عزیزان می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی پیش‌ خرید بهترین پروژه های چیتگر و واحد های مسکونی پروژه هزاره سوم، با شماره تلفن 02191691612 تماس حاصل نموده و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *