پروژه برج برلیان چیتگر در منطقه ۲۲ تهران، یکی دیگر از پروژه‌ های مسکونی بسیار لوکس در این منطقه است و توسط شرکت مهر آفرین در حال ساخت می‌ باشد.

پروژه برج برلیان چیتگر

 پروژه برج برلیان چیتگر

پروژه برج برلیان در منطقه ۲۲ تهران دارای کاربری مسکونی است و از جمله مشخصات بارز این برج، می‌ توان به وجود واحد های بسیار کم در طبقات آن اشاره نمود. این پروژه از یک برج ۳۱ طبقه تشکیل شده‌ است که ۲۵ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه آن لابی و ۵ طبقه آن منفی است. هر کدام از طبقات این برج نیز دارای ۶ واحد مسکونی هستند. لوکیشن پروژه برلیان در اطراف دریاچه چیتگر می‌ باشد و یکی از نکات مهم در طراحی این پروژه مسکونی، این است که هیچکدام از واحد های مسکونی این پروژه به یکدیگر مشرف نمی‌باشند.

امکانات پروژه برج برلیان 

از جمله امکانات رفاهی پروژه برج برلیان می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای سالن اجتماعات چند منظوره
  • دارای سالن ورزشی اختصاصی بانوان و آقایان
  • مجهز به سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • دارای محیط و زمین بازی برای کودکان
  • دارای لابی بسیار مجلل و شیک
  • مجهز به آنتن مرکزی
  • مجهز به دوربین مداربسته و سیستم مانیتورینگ هوشمند
  • دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن
  • مجهز به آسانسور لاین نفربر و باربر
  • دارای انباری و پارکینگ اختصاصی برای هر واحد

دسترسی‌ های پروژه برج برلیان

پروژه مسکونی برج برلیان در موقعیت مکانی بسیار فوق‌العاده‌ ای در منطقه ۲۲ تهران قرار داشته و یکی از پروژه‌ های شهرک مروارید شهر می‌ باشد. این پروژه مسکونی به اتوبان‌ هایی چون شهید فهمیده، حکیم و همت بسیار نزدیک بوده و دارای فواصل کم با اماکن تفریحی و خدماتی چون مترو، دریاچه شهدای خلیج فارس، مرکز خرید تفریحی و تجاری بام لند، رستوران‌ ها و کافی‌شاپ‌ ها، بازار بزرگ ایران مال، مراکز گردشگری، مراکز درمانی و غیره می‌ باشد.

واحد های پروژه برج برلیان 

پروژه برج برلیان از ۱ برج ۳۱ طبقه تشکیل شده‌ است که ۲۵ طبقه‌ آن مسکونی، ۵ طبقه‌ آن منفی و ۱ طبقه آن برای لابی اختصاص یافته است. هر کدام از طبقات این برج نیز دارای ۶ واحد مسکونی هستند که هیچ کدام از واحد های آن به یکدیگر مشرف نبود و جزء برج‌ های مسکونی کم واحد در منطقه ۲۲ تهران محسوب می‌ شود. واحد های مسکونی این برج نیز دارای ۳ تیپ متراژ ۹۵، ۱۲۷ و ۱۳۱ متر هستند و به‌ طور کلی این برج دارای ۱۵۰ واحد مسکونی می‌ باشد.

سازه پروژه برج برلیان 

سازه به‌ کار رفته در ساخت پروژه مسکونی برج برلیان در منطقه ۲۲ تهران، به‌ صورت اسکلت فلزی با اتصالات پیچ‌ و مهره‌ ای است و هم‌ اکنون نیز این پروژه در مرحله اسکلت‌ بندی پارت چهارم می‌ باشد.

پیش خرید و پیش فروش پروژه برج برلیان 

پروژه برج برلیان دارای دفترچه مالکیت است و نحوه‌ی خرید و فروش واحد های مسکونی این پروژه نیز به‌ صورت اقساطی می‌ باشد. تمامی نقل‌ و انتقالات این پروژه نیز در دفتر تعاونی و به‌ صورت کاملاً رسمی و قطعی به تمامی اعضا انتقال پیدا کرده و در دفترخانه رسمی به نام خریداران ثبت می‌ شود.

قیمت پروژه برج برلیان 

زمین و تراکم پروژه مسکونی برج برلیان در شهرک مروارید شهر منطقه ۲۲ تهران، به قیمت ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان خریداری شده‌ است و در حال‌ حاضر قیمت زمین و تراکم این پروژه، متری ۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان است.

قیمت ساخت این پروژه نیز متری ۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان به صورت علی‌الحساب است و اقساط آن در اواخر سال ۱۴۰۰، از ۴ ماه به ۳ ماه یک‌ بار تغییر یافته است.

پیشرفت پروژه برج برلیان

پیشرفت پروژه برج برلیان در اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲، در مرحله ساخت اسکلت‌ بندی طبقه دهم این پروژه می‌ باشد.

واریزی و اقساط پروژه برج برلیان 

واریزی پروژه برج برلیان به شرح زیر می‌ باشد:

  • مبلغ ۷۳۰/۵۰۰/۰۰۰ تومان برای واحد های ۹۵ متری
  • مبلغ ۹۷۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان برای واحد های ۱۲۰ متری
  • مبلغ ۱/۰۰۳/۲۰۰ تومان برای واحد های ۱۳۱ متری

اقساط پروژه برج برلیان در سال ۱۴۰۱ نیز به شرح زیر می‌ باشد:

  • مبلغ ۶۷/۵۰۰/۰۰۰ تومان برای واحد های ۹۵ متری
  • مبلغ ۹۰/۵۰۰/۰۰۰ تومان برای واحد های ۱۲۰ متری
  • مبلغ ۹۳/۴۰۰/۰۰۰ تومان برای واحد های ۱۳۱ متری

سوابق سازنده پروژه برج برلیان 

سازنده پروژه مسکونی برج برلیان در منطقه ۲۲ تهران، شرکت مهر آفرین می‌ باشد. این شرکت با شماره ثبتی ۵۰۱۸۴۵، دارای مدیر عامل و اعضای هیئت‌ مدیره با سوابق بسیار پر افتخار در زمینه انبوه سازی بوده و در سوابق خود دارای پروژه‌ هایی همچون الماس بهداری در مروارید شهر می‌ باشند.

در پایان 

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران با بهره‌مندی از تیم کارشناسی و وکلای بسیار حرفه‌ ای و متخصص خود، در زمینه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌ سازی مشغول به فعالیت می‌ باشد. هدف اصلی آکام سازه در این منطقه برقراری ارتباطات صحیح و قانونی میان متقاضیان و عرضه‌ کنندگان مسکن است و شما می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی پیش‌ خرید واحد های پروژه برج برلیان، با این مجموعه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *