پروژه نارنجستان ۵، یکی دیگر از پروژه‌ های مسکونی در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران است. این پروژه دارای پلاک ثبتی ۴/۵۹۲۵ است و توسط تعاونی مسکن توسعه ابنیه آکام در حال ساخت می‌ باشد.

پروژه نارنجستان ۵ چیتگر

معرفی پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵ در منطقه ۲۲ تهران، دارای کاربری مسکونی است و از لحاظ موقعیت مکانی، در یکی از بهترین نقاط منطقه ۲۲ تهران واقع شده‌ است. این پروژه دارای ۱ برج ۱۵ طبقه است که ۱۱ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه آن برای پارکینگ اختصاص یافته است. تمامی واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند.

امکانات پروژه نارنجستان ۵

از جمله امکانات رفاهی پروژه نارنجستان ۵، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پارکینگ و انباری مستقل برای هر واحد
  • دارای ۳ لاین آسانسور نفربر و باربر
  • مجهز به آنتن مرکزی
  • دارای تیم حفاظت و اتاق مانیتورینگ
  • دارای سالن ورزشی مختص بانوان و آقایان
  • مجهز به نورپردازی نما
  • دارای لابی مجلل و هتلینگ و لابی من ۲۴ ساعته
  • دارای سالن اجتماعات بزرگ و مجهز

دسترسی‌ های پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵ در منطقه ۲۲ تهران، در شمال اتوبان خرازی واقع شده و از موقعیت مکانی بسیار مناسب و فوق‌العاده‌ ای برخوردار است. این پروژه به اتوبان‌ هایی چون شهید خرازی، شهید فهمیده، شهید همدانی و سایر شاهراه‌ های اصلی تهران بسیار نزدیک بوده و دارای دسترسی‌ های راحتی به بازار بزرگ ایران مال، دریاچه شهدای خلیج فارس، مترو وردآورد، شهرک معلم مهسان و سایر مراکز خدمات تفریحی و تجاری می‌ باشد.

واحد های پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵ در چیتگر، در قالب ۱ برج ۱۵ طبقه است که ۱۱ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه آن پارکینگ است. هر کدام از طبقات این پروژه دارای ۸ واحد مسکونی هستند و در مجموع این پروژه از ۸۸ واحد مسکونی و ۸۸ پارکینگ اختصاصی تشکیل شده‌ است. متراژ واحد های مسکونی این پروژه نیز در حدود ۱۵۰ متر به‌ صورت ۳ خواب هستند.

سازه پروژه نارنجستان ۵

پروژه مسکونی نارنجستان ۵ در منطقه ۲۲ تهران، دارای سازه بتنی است.

پیشرفت پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵ در حال‌ حاضر در مرحله گودبرداری و تجهیز کارگاه و فونداسیون قرار دارد.

زمان تحویل پروژه نارنجستان ۵

زمان تحویل واحد های مسکونی پروژه نارنجستان ۵ به هر یک از اعضا به‌ طور تقریبی در سال ۱۴۰۵ مشخص شده‌ است.

واریزی و اقساط زمین و تراکم پروژه نارنجستان ۵

پروژه مسکونی نارنجستان ۵ در منطقه ۲۲ تهران، به‌ صورت دو دانگه وارد بازار شده و واریز و اقساط زمین و تراکم این پروژه نیز شامل شرح زیر می‌ باشد:

  • ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌ پرداخت + ۲۵۰ میلیون تومان تحت عنوان قسط برج اول + ۲۵۰ میلیون تومان تحت عنوان قسط برج دوم = یک میلیارد و سیصد مجموع واریزی‌ های زمین و تراکم این پروژه تنها برای ۲ دانگ از آن‌ که معادل متری ۲۶ میلیون تومان است.
  • جهت خرید شش‌ دانگ از پروژه نارنجستان ۵ نیز به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تحت عنوان نقدینگی احتیاج است.
  • اقساط ساخت پروژه نارنجستان ۵ نیز به‌ طور دقیق اعلام نشده و به‌ طور تقریبی معادل متری ۱۵ میلیون تومان به‌ صورت علی‌الحساب است.

پیش‌ فروش پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵ در چیتگر، تحت عنوان یک پروژه پیش‌ فروشی است اما پیش‌ فروشی آن در دسته پروژه‌ های تعاونی ساز قرار گرفته و قیمت آن به‌ صورت علی‌الحساب است و تحویل واحد های آن نیز حدودی می‌ باشد. انتخاب طبقات و واحد های مسکونی این پروژه براساس پرداختی‌ های اعضاء بوده و در زمان نازک‌ کاری طبقات و واحد ها مشخص می‌ شود.

نحوه خرید و فروش پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵، از جمله پروژه‌ های تعاونی ساز است و با توجه به شرایط اساس‌ نامه تعاونی مسکن و سازنده، خرید و فروش این پروژه تنها در تعاونی مسکن خود پروژه انجام‌ شده و تمامی نقل‌ و انتقالات آن نیز زیر نظر و تأیید تعاونی می‌ باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید با مجموعه آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران تماس حاصل کرده و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

سرمایه‌ گذاری در پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵ از جمله پروژه‌ های تعاونی ساز در منطقه ۲۲ تهران است و تمامی خرید و فروش‌ واحد های مسکونی این پروژه نیز به‌ طور کاملاً قانونی صورت‌ گرفته و نقل‌ و انتقالات آن زیر نظر تعاونی می‌ باشد. این پروژه از جمله برج‌ های دارای طبقات و واحد های مسکونی بسیار کم در منطقه چیتگر است و از لحاظ موقعیت مکانی نیز در یکی از بهترین نقاط منطقه ۲۲ تهران واقع شده و دارای دسترسی‌ های راحتی به اتوبان ها و اماکن تفریحی و خدماتی می‌ باشد. در ساخت پروژه نارنجستان پنجم، از متریال و مصالح بسیار با کیفیتی به‌ کار برده شده و واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای قیمت و هزینه خرید بسیار معقول و منطقی می‌ باشند. از دیگر دلایل سرمایه‌گذاری در پروژه نارنجستان ۵ نیز می‌ توان به برخورداری تمامی واحد های مسکونی از امکانات رفاهی کامل و همچنین خرید و فروش واحد های این پروژه به‌ صورت اقساطی و با اقساط بسیار مناسب اشاره نمود.

سوابق سازنده پروژه نارنجستان ۵

تعاونی ابنیه آکام، سازنده پروژه مسکونی نارنجستان ۵ در منطقه ۲۲ تهران است. این مجموعه یکی از تعاونی‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده در منطقه ۲۲ تهران است و از دیگر پروژه‌ های موفق آن می‌ توان به پروژه‌ های نارنجستان ۱، ۲، ۳ و ۴ اشاره نمود.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران در زمینه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌ سازی، اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در رابطه با هر یک از پروژه‌ ها در منطقه ۲۲ تهران در سایت اصلی خود به کاربران ارائه داده و دارای سال‌ ها تجربه موفق در این حرفه است. این مجموعه با بهره‌ مندی از تیم کارشناسی و وکلای بسیار متخصص و با تجربه، آماده پاسخ‌ گویی و ارائه راهنمایی به شما عزیزان در رابطه با خرید و فروش هر یک از پروژه‌ های منطقه ۲۲ تهران است و شما می‌ توانید جهت اطلاع از شرایط پیش خرید پروژه های چیتگر نظیر پروژه تندیس، پروژه یاران، پروژه پدافند ارتش و پروژه نارنجستان ۵ و اقساط آن، با شماره تلفن 02191691612 تماس حاصل نموده و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *