پروژه پدافند ارتش در منطقه ۲۲ تهران و در ضلع غربی دریاچه چیتگر و شمال اتوبان حکیم در زمینی به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع واقع شده‌ است. پروژه پدافند ارتش از پروژه‌ های بسیار لوکس مسکونی در منطقه ۲۲ تهران بوده و متعلق به شرکت تعاونی مسکن پدافند خاتم‌ الانبیاء است و توسط شرکت آرین سازه در حال ساخت می‌ باشد. همچنین ۶۰ درصد پروژه پدافند ارتش نیز متعلق به شرکت آرین سازه و ۴۰ درصد آن متعلق به تعاونی پدافند ارتش است.

پروژه پدافند ارتش چیتگر

معرفی پروژه پدافند ارتش چیتگر

پروژه پدافند ارتش در منطقه ۲۲ دارای ۲ بلوک C و H می‌ باشد. بلوک C این پروژه خود شامل ۳ بلوک a،b،c است که بلوک a آن به‌ صورت مستطیل‌ شکل بوده و بلوک b و c آن مربع شکل می‌ باشند. بلوک C از ۳۲ طبقه تشکیل شده و هر کدام از طبقات آن نیز دارای ۸ واحد هستند. بلوک H این پروژه نیز از ۴۰ طبقه تشکیل شده و هر کدام از طبقات آن نیز دارای ۸ واحد می باشند.

امکانات پروژه پدافند ارتش 

از جمله امکانات پروژه مسکونی پدافند ارتش می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سالن ورزشی اختصاصی
  • سالن اجتماعات
  • لابی و لابی من ۲۴ ساعته
  • خروجی اضطراری
  • بالکن های شیک و بزرگ
  • سیستم‌ های سرمایشی و گرمایشی مرکزی
  • فضای آموزشی و بازی کودکان
  • سیستم اطفاء حریق
  • لاین آسانسور هوشمند
  • سالن بدن‌ سازی
  • فضای سبز و محوطه سازی

دسترسی‌ های پروژه پدافند ارتش 

پروژه پدافند ارتش در موقعیت مکانی بسیار فوق‌العاده‌ای در منطقه ۲۲ تهران قرار داشته و از دسترسی‌ های مناسبی نیز به اماکن تجاری و تفریحی و اتوبان ها برخوردار می‌ باشد. این پروژه مسکونی در منطقه ۲۲، به اتوبان‌ هایی چون حکیم، شهید فهمیده، اتوبان آزادگان و همت بسیار نزدیک بوده و دارای دسترسی مناسبی از جنوب به باغ ملی گیاه‌ شناسی، از شمال به شهربازی هزار و یک شب، از غرب به بازار بزرگ ایران مال و از شرق به بلوار پژوهش می‌ باشد.

دسترسی پروژه پدافند ارتش

واحد های پروژه پدافند ارتش 

پروژه پدافند ارتش در منطقه ۲۲، دارای ۲ بلوک C و H می‌ باشد که بلوک H دارای ۴۰ طبقه و هر طبقه دارای ۸ واحد است و بلوک C نیز خود دارای ۳ بلوک a ، b ، c است که هر کدام نیز دارای ۳۲ طبقه و هر طبقه دارای ۸ واحد می‌ باشد. واحد های بلوک‌ های پروژه پدافند ارتش نیز دارای متراژ های ۶۰ متر، ۱۲۰ متر، ۱۸۰ متر و ۲۴۰ متر هستند.

اطلاعات زمین پروژه پدافند ارتش 

زمین این پروژه به متراژ ۲۲۵۰۰ متر مربع می‌باشد و دارای کاربری مسکونی در منطقه ۲۲ تهران است. مالکیت این زمین نیز در اختیار شرکت تعاونی مسکن پدافند خاتم انبیاء بوده و هم‌ اکنون نیز در مرحله اسکلت‌ بندی است.

وضعیت فعلی پروژه پدافند ارتش

جدول واریزی و اقساط علی‌الحساب پروژه پدافند ارتش 

پیش‌ خرید واحد های مسکونی پروژه پدافند ارتش به‌ صورت اقساطی است و واحد های پروژه پدافند ارتش به ۲ صورت در بازار خرید و فروش می‌ شوند.

شکل اول

شامل پیش‌ فروش واحد هایی است که متعلق به شرکت آرین سازه، سازنده پروژه پدافند ارتش می‌ باشد.

شکل دوم 

شامل پیش‌ فروش واحد هایی است که متعلق به اعضای اصلی پدافند هوایی ارتش می باشد.

هزینه امتیاز پروژه پدافند ارتش 

امتیازات مختص به پروژه پدافند ارتش هر مرحله از پیشروی پروژه افزایش می‌ یابد. همچنین در حال‌ حاضر پروژه پدافند ارتش در مرحله پیش‌ خرید بوده و به‌ صورت امتیازی خرید و فروش می‌شود. خرید و فروش به‌ صورت امتیازی نیز مختص به اعضای شرکت آرین سازه بوده و اعضای اصلی پدافند هوایی ارتش، می‌ توانند به‌ صورت طبقه واحد مشخص خرید و فروش نمایند.

هزینه ساخت پروژه پدافند ارتش 

هزینه ساخت پروژه پدافند ارتش به‌ صورت علی‌الحساب می‌ باشد و سالانه توسط انبوه‌سازان کشور و نظام مهندسی نرخ نهایی آن اعلام می‌ شود. همچنین نرخ اعلام شده نیز بر روی مانده اقساط خریداران لحاظ می‌ گردد.

قرارداد پروژه پدافند ارتش 

پروژه پدافند ارتش در منطقه ۲۲ تهران، دارای دفترچه‌ های سهم می‌ باشد و پس‌ از انتخاب واحد، طبقه نیز مشخص می‌ شود. تمامی نقل‌ و انتقالات نیز هم در داخل تعاونی و هم در دفتر اسناد رسمی انجام می‌ شوند.

زمان تحویل پروژه پدافند ارتش 

بر طبق اعلام تعاونی، تحویل پروژه‌ های مسکونی پس‌ از زمان گودبرداری آن مشخص شده و زمان تحویل این پروژه نیز به‌ طور تقریبی در سال ۱۴۰۳ می‌ باشد.

سوابق سازنده پروژه پدافند ارتش 

شرکت آرین سازه در سال ۱۳۸۴ تحت عنوان یک شرکت سهامی خاص تأسیس شده و در حال‌ حاضر نیز پروژه‌ های بسیار موفق مسکونی، تجاری، تفریحی، اداری و غیره را در رزومه‌ی کاری خود ثبت نموده است.

آکام سازه، کارگزاری رسمی پروژه پدافند ارتش

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، در زمینه معرفی و پرفروش پروژه‌ های انبوه سازی مشغول به فعالیت بوده و دارای رزومه کاری بسیار موفق و پر افتخار می‌ باشد. لازم به توضیح است که این مجموعه به عنوان کارگزاری رسمی پروژه پدافند ارتش در حال فعالیت می باشد. هدف گروه آکام سازه افزایش کارایی راه ارتباطی رسمی و قانونی در بین متقاضیان و عرضه‌کنندگان مسکن است. شما عزیزان می‌ توانید جهت دریافت اطلاعات لازم در ارتباط با پروژه پدافند ارتش، با تیم کارشناسان آکام سازه از طریق راه های ارتباطی موجود تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

سوالات متداول

شرایط پیش پرداخت آپارتمان های پروژه پدافند ارتش چیتگر چیست؟

پیش پرداخت 30% الی 50% از قیمت کلی به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط تا زمان تحویل

شرایط پیش خرید و پیش فروش پروژه پدافند ارتش چیتگر چگونه است؟

برای اطلاع از شرایط پیش خرید و پیش فروش پروژه ارتش منطقه 22 چیتگر با کارشناسان آکام سازه از طریق شماره 02191691612 در تماس باشید.

زمان تحویل پروژه یاران پدافند ارتش چیتگر چه موقع است؟

زمان تحویل پروژه پدافند ارتش سال 1403 است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *