یکی دیگر از پروژه‌ های مسکونی در حال ساخت در منطقه ۲۲ استان تهران، پروژه برج آفتاب‌ مهتاب چیتگر می‌ باشد. این پروژه از لحاظ موقعیت، در مکان بسیار فوق‌ العاده و مناسبی واقع شده و موقعیت مکانی دقیق آن نیز در بلوار کوهک منطقه ۲۲ تهران می‌ باشد. در حال حاضر ساخت این پروژه در مرحله اسکلت‌ بندی بوده و زمان تقریبی تحویل آن نیز در سال ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۳ تخمین خورده است.

پروژه برج آفتاب‌ مهتاب چیتگر

 معرفی پروژه برج آفتاب مهتاب 

پروژه مسکونی و تجاری برج آفتاب مهتاب در منطقه ۲۲ تهران از ۲ برج ۲۵ طبقه تشکیل شده‌ است و هر برج آن نیز دارای ۲۰ طبقه واحد های مسکونی می‌ باشد. هر طبقه نیز از ۱۴ واحد تشکیل شده و دارای ۴ طبقه منفی و ۱ طبقه لابی می‌ باشد. در مجموع این پروژه دارای ۲۷۰ واحد می‌ باشد و هر واحد نیز از پارکینگ و انباری اختصاصی برخوردار است. 

امکانات پروژه برج آفتاب‌ مهتاب 

از جمله امکانات رفاهی پروژه برج آفتاب‌ مهتاب چیتگر می‌ توان به موارد زیر شاره نمود: 

  • دارای پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد 
  • برخورداری از نگهبانی ۲۴ ساعته 
  • دارای سیستم اعلام و اطفاء حریق 
  • دارای درب ضد سرقت 
  • دارای لابی مجلل و شیک 
  • دارای روف گاردن با ویدیو فوق‌العاده 
  • دارای سالن اجتماعات و سالن ورزشی 
  • برخورداری از دوربین مداربسته 
  • دارای آسانسور لاین نفر بر و لاین بار بر 
  • دارای فضای سبز 
  • دارای خواب مستر برای واحد ها 

دسترسی‌ های پروژه برج آفتاب مهتاب 

پروژه برج آفتاب مهتاب در منطقه ۲۲ تهران و در بلوار کوهک واقع شده و دارای دسترسی‌ های بسیار راحتی به اتوبان ها و اماکن تفریحی و خدماتی می‌ باشد. این پروژه مسکونی و تجاری به اتوبان‌ ها و بزرگراه‌ هایی همچون حکیم، آزادگان و اتوبان تهران کرج بسیار نزدیک بوده و دارای فاصله‌ ی کمی با اماکنی چون پارک جنگلی چیتگر، دریاچه خلیج‌ فارس، پارک آبی او پارک، مجتمع تجاری طوبی، مرکز خرید بام لند و ایران مال، مترو و غیره می‌ باشد. 

واحد های پروژه برج آفتاب مهتاب 

پروژه آفتاب‌ مهتاب چیتگر از ۲ بلوک a و b تشکیل شده‌ است که هر بلوک نیز دارای ۲۰ طبقه مسکونی می‌ باشد. هر طبقه‌ی بلوک‌ های این برج نیز دارای ۱۴ واحد هستند و واحد ها نیز دارای متراژ های ۹۱، ۹۴، ۹۶، ۱۰۰، ۱۰۴، ۱۱۲، ۱۱۷، ۱۲۴، ۱۴۰ و ۱۴۵ متر هستند. 

سازه پروژه برج آفتاب مهتاب 

پروژه برج آفتاب مهتاب در منطقه ۲۲ تهران با کاربری مسکونی و تجاری بوده و دارای سازه فلزی می‌ باشد. این پروژه نیز هم‌ اکنون در مرحله اسکلت‌ بندی قرار دارد. 

زمان تحویل پروژه برج آفتاب مهتاب 

زمان تحویل موقت واحد های پروژه برج آفتاب مهتاب چیتگر، ۳۶ ماه پس‌ از زمان گودبرداری می‌ باشد و در سال ۱۴۰۲ تخمین خورده است. 

نحوه خرید و فروش واحد های پروژه آفتاب‌ مهتاب 

نحوه خرید و فروش و همچنین پیش‌ فروش واحد های پروژه برج آفتاب مهتاب در منطقه ۲۲ تهران به‌ صورت اقساطی می‌ باشد و تمامی واحد های این پروژه دارای دفترچه مالکیت هستند. همچنین تمامی اعضا می‌ توانند بر اساس واحد و متراژ انتخابی خود، آن‌ ها را به فروش رسانده و تمامی نقل‌ و انتقالات آن نیز در دفتر تعاونی مسکن شرکت نفت به طور رسمی و قانونی صورت می‌ پذیرد. 

امتیازات پروژه برج آفتاب مهتاب 

امتیازات واحد های پروژه برج آفتاب مهتاب در منطقه ۲۲ تهران، به شکل خرید و فروش متری می‌ باشد و دارای طبقه و واحد مشخص است.

قیمت پروژه آفتاب مهتاب

قیمت پروژه برج آفتاب مهتاب با کاربری مسکونی و تجاری در منطقه ۲۲ تهران، به شکل امتیاز و واریزی بوده و قیمت ساخت این پروژه نیز برای تمامی اعضا به‌ طور علی‌الحساب متری ۴/۵ میلیون تومان است که تا خرداد ۱۴۰۰، ۱۶ قسط توسط تمامی اعضا به تعاونی پرداخت شده‌ است. 

پیشرفت پروژه برج آفتاب مهتاب 

این پروژه اکنون در مرحله اسکلت‌ بندی قرار داشته و تمامی واحد های آن نیز برای هر یک از اعضا به‌ طور مجزا مشخص شده‌اند. 

قرارداد پروژه برج آفتاب مهتاب 

همان‌ طور که گفته شد قرارداد ساخت پروژه آفتاب‌ مهتاب در منطقه ۲۲ تهران، بالغ بر متری ۴/۵ میلیون تومان است و هر یک از اعضا نصف این مبلغ را به‌ صورت اقساطی در طی ۴۸ ماه به تعاونی پرداخت کرده و تمامی امتیازات این پروژه نیز به‌ صورت متری می‌ باشد.

در پایان 

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران با همکاری تیم کارشناسی خود، در زمینه افزایش کارایی و برقراری راه‌ های ارتباطی رسمی و قانونی میان خریداران و فروشندگان مسکن در این منطقه مشغول به فعالیت بوده و اکنون نیز یکی از پیشگامان عرصه برج‌ سازی در این منطقه است. شما می‌ توانید جهت اطلاع از نحوه پیش‌ خرید و چگونگی پرداخت اقساط واحد های پروژه آفتاب مهتاب و همچنین اطلاع از امتیازات آن، با شرکت آکام سازه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *