پروژه برج البرز در منطقه ۲۲ تهران، دارای یک برج ۱۲ طبقه است که ۷ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه آن تجاری و ۴ طبقه آن منفی می‌ باشد. هر طبقه این برج نیز از ۶ واحد تشکیل شده و به‌ طور کلی دارای ۷۲ واحد می‌ باشد. این پروژه در حال حاضر در مرحله ساخت سازه فلزی در محله کوهک قرار داشته و زمان تقریبی تحویل واحد های آن نیز در اواخر سال ۱۴۰۲ می‌ باشد. پروژه برج البرز چیتگر در منطقه ۲۲ استان تهران توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در حال ساخت بوده و به دلیل وجود پروژه هایی همچون فرزانگان و لکسون در رزومه کاری این تعاونی، شما می‌ توانید با خیالی راحت در این تعاونی سرمایه‌ گذاری‌ های خود را انجام دهید. پروژه البرز همچنین جزء پروژه‌ های مسکونی و تجاری در منطقه ۲۲ بوده و این برج از ۱۲ طبقه تشکیل شده است که ۷ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه تجاری و ۴ طبقه آن منفی می‌ باشد.

پروژه برج البرز چیتگر

 نحوه پیش خرید واحد های این پروژه نیز به‌ صورت اقساطی است و فروش آن نیز به‌ صورت سهامی ۵۰ متر مسکونی و ۷ متر تجاری می‌ باشد.

زمان تقریبی تحویل این پروژه نیز در سال ۱۴۰۴ تخمین خورده و در حال حاضر نیز در حال ساخت اسکلت‌ بندی طبقه اول می‌ باشد.

 از جمله امکانات رفاهی این پروژه مسکونی نیز می‌ توان به وجود سالن اجتماعات چند منظوره، آنتن مرکزی، سیستم اطفاء حریق، لابی مجلل، پارکینگ، انباری و غیره اشاره نمود.

امکانات پروژه برج البرز 

از جمله امکانات رفاهی پروژه برج البرز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • دارای پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد 
  • دارای آسانسور لاین نفربر و لاین باربر 
  • دارای راه پله اضطراری 
  • دارای پارکینگ اختصاصی میهمان 
  • دارای شوتینگ زباله 
  • برخورداری از سیستم سرمایشی و گرمایشی اختصاصی 
  • دارای نگهبانی ۲۴ ساعته 
  • دارای درب ضد سرقت برای تمامی واحد ها 
  • دارای سالن اجتماعات 
  • دارای فضای سبز و سالن بازی کودکان 
  • دارای سیستم اعلان و اطفاء حریق 
  • دارای دوربین مداربسته و اینترنت 
  • دارای هلی پد و آنتن مرکزی 
  • دارای نمازخانه 

دسترسی‌ های پروژه برج البرز 

پروژه برج البرز در منطقه ۲۲ تهران در موقعیت مکانی بسیار مناسب و فوق‌العاده ای قرار داشته و دارای دسترسی‌ های راحتی به اتوبان‌ ها و همچنین مراکز خدماتی و تفریحی می‌ باشد. برج مسکونی تجاری البرز با اماکنی چون مراکز خرید، ایستگاه مترو، فضای سبز تفریحی و پارک، مراکز درمانی و همچنین بانک دارای ۱ کیلومتر فاصله بوده و با دریاچه چیتگر ۲ کیلومتر، با فرودگاه ۴ کیلومتر و با استادیوم‌ های ورزشی دارای ۳ کیلومتر فاصله می‌ باشد. 

واحد های پروژه برج البرز 

پروژه برج البرز از یک برج ۱۲ طبقه تشکیل شده‌ است که ۷ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه آن تجاری و ۴ طبقه آن منفی می‌ باشد. واحد های مسکونی پروژه برج البرز نیز دارای متراژ های ۵۰ متری بوده و واحد های تجاری آن دارای متراژ ۷ متری هستند. 

هزینه زمین و تراکم پروژه برج البرز 

هزینه زمین و تراکم پروژه برج البرز در منطقه ۲۲ تهران در حدود ۶۰۰ میلیون تومان است و ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده برای ۷ متر تجاری و ۵۰ متر مسکونی است که در مجموع متری ۱۰ میلیون می باشد و این مبلغ جهت هزینه زمین، جواز و تراکم مسکونی تجاری پرداخت شده‌ است. 

نحوه خرید و فروش پروژه برج البرز 

خرید و فروش واحد های تجاری و مسکونی پروژه برج البرز، به‌ صورت امتیازی است و هر امتیاز نیز شامل ۵۰ متر مسکونی و ۷ متر تجاری می‌ باشد. نقل‌ و انتقال این پروژه نیز در دفتر تعاونی صورت‌ گرفته و جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌ توانید با آکام ساز در منطقه ۲۲ تهران تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید. 

سوابق سازنده پروژه برج البرز 

شرکت تعاونی توسعه ابنیه همت تحت عنوان سازنده پروژه برج البرز در منطقه ۲۲ تهران، دارای سوابق بسیار درخشان و پر افتخاری بوده و در ساخت‌ و ساز انواع مجتمع‌ های تجاری، مسکونی و اداری دارای سال‌ ها سابقه و فعالیت می‌ باشد. از جمله پروژه‌ های موفق این شرکت نیز می‌ توان به پروژه‌ های فرزانگان، الکسان، آسمان آبی، البرز و الوند در منطقه ۲۲ تهران اشاره نمود. شرکت تعاونی توسعه ابنیه همت، جزء قدیمی‌ ترین تعاونی‌ های مشغول به کار در منطقه ۲۲ تهران است و از این‌ رو یکی از معتبرترین و موفق‌ ترین شرکت‌ ها در این حرفه می باشد. 

زمان تحویل پروژه برج البرز 

زمان تحویل واحد های مسکونی و تجاری پروژه برج البرز در اواخر سال ۱۴۰۲ تخمین خورده است. 

جدول واریزی و اقساط پروژه برج البرز 

اقساط ساخت پروژه برج البرز در منطقه ۲۲ تهران از برج ۸ سال ۱۴۰۰ آغاز شده و به قرار زیر می‌ باشد: 

  • در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ مبلغ ۲۷/۵۰۰/۰۰۰ تومان 
  • در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ مبلغ ۲۷/۵۰۰/۰۰۰ تومان 
  • در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ مبلغ ۲۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان 
  • در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۱مبلغ ۲۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان 
  • در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ مبلغ ۳۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان 

در پایان 

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، در زمینه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌ سازی در منطقه ۲۲ تهران مشغول به فعالیت بوده و جزء پیشگامان عرصه برج‌ سازی در این منطقه است. هدف آکام سازه، برقراری ارتباط رسمی و قانونی بین متقاضیان و عرضه‌ کنندگان مسکن در منطقه ۲۲ تهران بوده و با همکاری تیم کارشناسی خود، خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌ دهد. شما نیز می‌ توانید جهت دریافت هر گونه اطلاعات در رابطه با پروژه برج البرز، با آکام سازه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

شما نیز می‌ توانید جهت اطلاع دقیق از چگونگی خرید واحد های پروژه البرز در منطقه ۲۲ تهران و همچنین اطلاع از خرید و فروش امتیازات آن، با شماره همراه 02191691612 تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجموعه آکام سازه در منطقه ۲۲، جزء پیشگامان در عرصه معرفی و فروش پروژه‌ های کلان در این منطقه بوده و هدف اصلی آن ایجاد ارتباطی رسمی و قانونی بین متقاضیان و فروشندگان مسکن می‌ باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *