پروژه نخل شمیم رحمت ۳، یکی دیگر از پروژه‌ های مسکونی و تجاری در منطقه ۲۲ تهران است. این پروژه دارای زیربنای ۱۱۰ متر مربع است و توسط تعاونی هوافضا سپاه در حال ساخت می‌ باشد.

پروژه نخل شمیم ​​رحمت 3 چیتگر

 

معرفی پروژه نخل شمیم رحمت ۳ 

پروژه شمیم رحمت ۳ در منطقه ۲۲ تهران، دارای کاربری مسکونی و تجاری است و این پروژه در حال حاضر در مرحله فونداسیون قرار دارد. پروژه شمیم رحمت از ۴ برج تشکیل شده است که هر کدام از برج‌ ها دارای ۲۶ طبقه هستند که ۲۱ طبقه آن ها مسکونی، ۱ طبقه لابی، ۱ طبقه پارکینگ و ۲ طبقه آن ها دارای واحد های تجاری و تفریحی است. هر کدام از واحد های این پروژه نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند.

امکانات رفاهی پروژه نخل شمیم رحمت ۳ 

از جمله امکانات رفاهی پروژه شمیم رحمت ۳، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • دارای استخر، سونا و جکوزی
  • دارای لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته
  • دارای سالن اجتماعات مجهز و بزرگ
  • دارای سالن ورزشی اختصاصی بانوان و آقایان
  • دارای مهد کودک اختصاصی
  • دارای کتابخانه، کارواش و سینما
  • دارای روف گاردن با ویو فوق العاده

دسترسی‌ های پروژه نخل شمیم رحمت ۳ 

پروژه مسکونی و تجاری نخل شمیم رحمت ۳، در شرقی‌ ترین منطقه ۲۲ تهران قرار داشته و در بلوار کوهک واقع شده است. این پروژه دارای دسترسی‌ های بسیار راحتی به شاهراه‌ های اصلی تهران و همچنین اماکن خدماتی و تفریحی داشته و به بزرگراه‌ های آزادگان شمال به جنوب، اتوبان شهید همت و شهید حکیم بسیار نزدیک است و از فواصل بسیار کمی با پارک جنگلی چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس، مجتمع تجاری و تفریحی طوبی و همچنین مرکز تجاری تفریحی ایران مال برخوردار است.

واحد های پروژه نخل شمیم رحمت ۳

پروژه مسکونی و تجاری شمیم رحمت ۳ در منطقه ۲۲ تهران، دارای زیربنایی به مساحت ۱۱۰ متر مربع است و از ۴ برج تشکیل شده است. هر کدام از برج‌ های این پروژه دارای ۲۶ طبقه هستند که ۲۱ طبقه آن ها مسکونی، ۱ طبقه لابی، ۱ طبقه پارکینگ و ۲ طبقه آن ها دارای واحد های تجاری و تفریحی است. هر کدام از طبقات این پروژه دارای ۸ واحد هستند و در کل پروژه شمیم ۳ دارای ۹۰۰ واحد است. متراژ واحد های مسکونی این پروژه نیز بین ۱۱۰ تا ۲۵۶ متر متغیر هستند.

زمان تحویل پروژه شمیم رحمت ۳ 

پروژه مسکونی و تجاری شمیم رحمت ۳ در چیتگر، دارای سازه فلزی با اتصالات پیچ و مهره است و زمان تقریبی تحویل واحد های آن به هر یک از اعضا، در سال ۱۴۰۴ تخمین خورده است.

قیمت قرارداد ساخت پروژه شمیم رحمت ۳ 

پروژه مسکونی و تجاری شمیم رحمت ۳، در دسته پروژه‌ های تعاونی ساز در منطقه ۲۲ تهران قرار داشته و دارای قیمت علی الحساب در قرارداد می‌ باشد. قرارداد ساخت این پروژه نیز بالغ بر متری ۶ میلیون تومان است.

شرایط پیش فروش پروژه نیز به صورت واریزی اولیه + امتیاز + اقساط می‌ باشد.

اقساط پروژه نخل شمیم ۳ 

اقساط پروژه نخل شمیم ۳، برای هر ۱۰ متر سهام به مبلغ یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و اقساط آن نیز هر ساله تغییر خواهد کرد.

نحوه نقل و انتقال پروژه شمیم رحمت ۳

قرارداد ساخت این پروژه برای اعضای اولیه، بالغ بر متری ۴/۵ میلیون تومان برآورد شده و هر عضو با داشتن هر برگه ۱۰ سهمی، ۸۰ میلیون تومان به عنوان واریزی اولیه خواهد داشت. به غیر از حق امتیاز نیز به ازای هر پک به مدت ۴۸ ماه، به طور ماهانه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به عنوان قسط به صورت علی الحساب هر یک از اعضا باید پرداخت نمایند. هر بسته ۱۰ سهمی نیز در داخل دفتر تعاونی به صورت قطعی واگذار خواهد شد.

پروژه نخل شمیم رحمت ۳ و سرمایه‌ گذاری 

پروژه شمیم رحمت ۳، یکی از بهترین پروژه‌ های مسکونی و تجاری در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران است و گزینه مناسبی برای سرمایه‌ گذاری در آینده می‌ باشد. این پروژه دارای اقساط بسیار کم و سبک در پیش خرید واحد های تجاری و مسکونی بوده و سرمایه‌گذاران می‌ توانند واحد های این پروژه را از ۱۰ متر تا ۲۶۰ متر با حداقل نقدینگی پیش خرید نمایند. سازنده پروژه شمیم رحمت ۳ نیز دارای رزومه بسیار قوی در ساخت و ساز بوده و این پروژه از لوکیشن و موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است. از دیگر دلایل سرمایه‌گذاری در این پروژه می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرعت ساخت بالا
  • تنوع در متراژ
  • برخورداری تمامی واحد ها از فول امکانات و مشاعات برج باغ
  • برخورداری از متریال و مصالح بسیار با کیفیت در ساخت
  • برخورداری واحد ها از چشم انداز مناسب
  • قیمت معقول و منطقی در پیش خرید واحد ها
  • متراژ مناسب در واحد های مسکونی و تجاری

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نیز می‌ توانید با آکام سازه تماس حاصل نموده و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

سوابق سازنده پروژه نخل شمیم رحمت ۳ 

تعاونی هوافضا سپاه، سازنده پروژه شمیم رحمت ۳ در منطقه ۲۲ تهران است. این تعاونی از جمله تعاونی‌ های شناخته شده و معتبر در منطقه ۲۲ تهران است و از جمله پروژه‌ های موفق آن می‌ توان به شمیم رحمت یک و دو، پروژه شهید خرازی، پروژه زیتون‌ ها و همچنین پروژه شمیم رحمت ۳ اشاره نمود.

در پایان 

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، در زمینه معرفی و پیش فروش پروژه‌ های چیتگر مشغول به فعالیت بوده و دارای تیم کارشناسی و وکلای بسیار ماهر و با تجربه است. شما عزیزان می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی پیش خرید واحد های مسکونی و تجاری پروژه شمیم رحمت ۳، با شماره تلفن 0219169161 حاصل نموده و تمامی اطلاعات لازم را از کارشناسان آن دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *