پروژه تریتیوم ۳ یکی دیگر از بهترین پروژه‌ های چیتگر در منطقه ۲۲ تهران است که در شهرک مروارید شهر توسط شرکت نیکان سازه سدید در حال ساخت می‌ باشد. این پروژه دارای یک قالب برج است که از ۱۳ طبقه تشکیل شده و تعداد واحد های آن ۹۴ واحد و هر طبقه نیز از ۹ واحد تشکیل شده‌ است. واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای متراژ های ۱۳۳ متر ۳ خواب، ۱۲۶ متر ۲ خواب، ۱۲۲ متر ۲ خواب و ۱۱۷ متر ۲ خواب هستند.  

پروژه تریتیوم ۳ 

 

معرفی پروژه تریتیوم ۳

همان طور که گفته شد پروژه تریتیوم ۳ در منطقه ۲۲ تهران دارای کاربری مسکونی می‌ باشد و در قالب ۱ برج ۱۳ طبقه است. زمین این پروژه به مساحت ۱۹۵۰ متر مربع است که ۱۰ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه آن لابی و ۲ طبقه آن پارکینگ می‌ باشد. تمامی واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند.

امکانات پروژه تریتیوم ۳

از جمله امکانات رفاهی این پروژه می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت
  • دارای سالن اجتماعات به متراژ ۲۵۰ متر
  • دارای سالن ورزشی و ورزشگاه اختصاصی
  • دارای لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته
  • مجهز به ۳ لاین آسانسور نفربر
  • مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • دارای روف گاردن شیک با ویو فوق‌العاده

دسترسی‌ های پروژه تریتیوم ۳

این پروژه مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، از موقعیت مکانی بسیار فوق‌العاده‌ ای برخوردار می‌ باشد و دارای فواصل کمی با بسیاری از اماکن تفریحی و خدماتی و همچنین برخی از اتوبان‌ های اصلی است. این پروژه در غرب دریاچه چیتگر و در شهرک مروارید شهر قرار داشته و از دسترسی‌ های بسیار راحتی به اتوبان‌ های شهید خرازی و شهید همدانی و همچنین اماکنی چون مرکز تجاری ایران مال، دریاچه شهدای خلیج‌ فارس، شهربازی هزار و یک شهر و غیره برخوردار است.

همچنین لازم به ذکر است که به‌ دلیل قرار داشتن شهرک مروارید شهر در مجاورت کوه‌ ها، واحد های این پروژه از آب‌ و هوای بسیار مناسب و با کیفیتی نیز برخوردار هستند.

واحد های پروژه تریتیوم ۳

این پروژه با کاربری مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، از ۱ بلوک ۱۳ طبقه تشکیل شده‌ است که ۱۰ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه آن لابی و ۲ طبقه آن برای پارکینگ اختصاص یافته است. به‌ طور کلی این پروژه دارای ۹۴ واحد مسکونی است و هر طبقه نیز از ۹ واحد تشکیل شده‌ است.

متراژ واحد های مسکونی این پروژه نیز شامل شرح زیر است:

  • واحد های ۳ خوابه دارای تیپ متراژ ۱۳۳ متر
  • واحدهای ۲ خوابه دارای تیپ متراژ ۱۲۶ متر
  • واحد های ۲ خوابه دارای تیپ متراژ ۱۲۲ متر
  • واحد های ۲ خوابه دارای تیپ متراژ ۱۱۷ متر

سازه پروژه تریتیوم ۳

پروژه مسکونی تریتیوم ۳ در شهرک مروارید شهر منطقه چیتگر، دارای اسکلت‌ بندی و سازه فلزی می‌ باشد.

نحوه پیش‌ فروش پروژه برج تریتیوم ۳

پروژه تریتیوم ۳ یکی از برج‌ پروژه‌ های مروارید شهر می‌ باشد و در حال‌ حاضر نیز قیمت این پروژه متری ۷۶ میلیون تومان به بالا است. نحوه پیش‌ فروش واحد های مسکونی این پروژه نیز به شرح زیر می‌ باشد:

  • ۹۰ درصد نقد
  • ۵ درصد تحویل
  • ۵ درصد سند

زمان تحویل پروژه تریتیوم ۳

این پروژه در حال‌ حاضر در مرحله اسکلت‌ بندی پروژه قرار داشته و زمان تقریبی تحویل واحد های مسکونی آن به اعضا نیز ۱۳ ماه بعد و هم‌ زمان با پروژه تریتیوم ۲ می‌ باشد.

سرمایه‌ گذاری پروژه‌ تریتیوم ۳

پروژه تریتیوم ۳ در چیتگر دارای کاربری مسکونی است و به‌ دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب خود در این منطقه، از آب‌ و هوای بسیار پاک و با کیفیتی نیز برخوردار است. همچنین این پروژه جزء پروژه‌ های مسکونی کم واحد در این منطقه محسوب شده و دارای چشم‌ انداز بسیار مناسبی در تمامی واحد های مسکونی خود می‌ باشد. این پروژه بر خلاف دیگر پروژه‌ های چیتگر، دارای سند تک برگ برای تمامی واحد های مسکونی خود است و با وجود کیفیت بسیار بالای متریال در ساخت واحد های این پروژه و همچنین خوش نقشه و نورگیر بودن واحد ها، یکی از بهترین پروژه‌ های منطقه چیتگر جهت سرمایه‌گذاری در آینده می‌ باشد.

سوابق سازنده پروژه تریتیوم ۳

شرکت فنی مهندسی نیکان سازه سدید، سازنده پروژه تریتیوم ۳ با کاربری مسکونی در منطقه ۲۲ تهران است. این شرکت از جمله مجموعه‌ های بسیار شناخته‌ شده در حوزه عمرانی این منطقه است و دارای سوابق و تجارب بسیار درخشانی در طراحی و اجرای انبوهی از پروژه‌ های عمرانی در داخل کشور می‌ باشد. از دیگر پروژه‌ های ساخته‌ شده توسط شرکت نیکان سازه سدید نیز می‌ توان به پروژه برج ۲۲، احداث بوستان بزرگ مادر، برج‌ های مسکونی تریتیوم در چیتگر و غیره اشاره نمود.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران با هدف برقراری ارتباطاتی کاملاً قانونی و رسمی میان عرضه‌ کنندگان و متقاضیان مسکن مشغول به فعالیت است و با بهره‌ مندی از تیم کارشناسی و وکلای بسیار متخصص و با تجربه خود، خدمات خود را به مشتریان در این منطقه ارائه می‌ دهد. این مجموعه در راستای معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه ‌سازی منطقه ۲۲ تهران، اطلاعات جامع و بسیار کاملی را در رابطه با هر یک از پروژه‌ ها در سایت خود به عرضه مشتریان رسانده و شما عزیزان نیز می‌ توانید جهت اطلاع از پروژه تریتیوم ۳ و چگونگی پیش‌ خرید واحد های مسکونی آن، با آکام سازه تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *