پروژه پزشکان ۲ از جمله بهترین پروژه های چیتگر در جنوب اتوبان حکیم و در شهرک مروارید شهر منطقه ۲۲ توسط شرکت انبوه‌ سازان ارش گستر همت در حال ساخت‌ و ساز است و زمان تحویل این پروژه به خریداران ۳۶ ماه بعد از گودبرداری می‌ باشد. در حال حاضر نیز این پروژه در مرحله پذیره‌ نویسی قرار داشته و شرایط خرید و فروش آن نیز به‌ صورت اقساطی می‌ باشد. پروژه پزشکان ۲ در منطقه ۲۲ تهران دارای ۶ بلوک است که هر کدام از بلوک ها دارای ۱۲ طبقه هستند که ۹ واحد مسکونی، ۲ طبقه منفی و یک طبقه آن لابی می‌ باشد.

پروژه پزشکان ۲

به‌ طور کلی این پروژه دارای ۵۰۰ واحد است و هر کدام از واحد های آن دارای متراژ های ۱۰۰، ۱۱۵، ۱۲۵ و ۱۴۰ متر می‌ باشد.

معرفی پروژه پزشکان ۲

پروژه پزشکان ۲ در منطقه ۲۲ تهران دارای کاربری مسکونی است و توسط شرکت انبوه‌ سازان عرش گستر همت در حال ساخت‌ و ساز می‌ باشد. به‌ طور کلی این پروژه از ۶ بلوک تشکیل شده‌ است و هر یک از بلوک ها نیز دارای ۱۲ طبقه‌ هستند که ۹ واحد آن‌ ها مسکونی، ۲ طبقه منفی و ۱ طبقه آن‌ ها لابی می‌باشد.

هر کدام از واحد های مسکونی نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند.

امکانات پروژه پزشکان ۲

از جمله امکانات رفاهی پروژه پزشکان ۲ می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پارکینگ و انباری اختصاصی
  • دارای روف گاردن با ویوو فوق‌العاده
  • دارای لابی مجلل و لابی من
  • دارای سالن اجتماعات چند منظوره
  • دارای سالن ورزشی اختصاصی
  • مجهز به سیستم اطفا و اعلان حریق

دسترسی‌ های پروژه پزشکان ۲

پروژه مسکونی پزشکان ۲ در منطقه ۲۲ تهران، به دلیل موقعیت مکانی بسیار مناسب و فوق‌العاده خود، از دسترسی‌ های راحتی به مراکز خدماتی و تفریحی و همچنین اتوبان‌ های اصلی برخوردار است. این پروژه از فواصل کمی با اماکنی چون مراکز خرید، دریاچه شهدای خلیج‌ فارس، بیمارستان، ایستگاه مترو، فرودگاه و غیره برخوردار است و به بزرگراه‌ هایی چون بزرگراه تهران کرج و همدانی بسیار نزدیک می‌ باشد.

واحد های پروژه پزشکان ۲

پروژه مسکونی پزشکان ۲ در منطقه ۲۲ تهران از ۶ بلوک تشکیل شده‌ است. هر کدام از بلوک های این پروژه نیز دارای ۱۲ طبقه هستند که ۹ طبقه آن‌ ها دارای واحد های مسکونی، ۲ طبقه منفی و ۱ طبقه آن لابی است و به‌ طور کلی دارای ۵۰۰ واحد مسکونی می‌ باشد.

واحد های پروژه پزشکان ۲ نیز دارای متراژ های ۱۰۰، ۱۱۵، ۱۲۵ و ۱۴۰ متر هستند.

نحوه خرید و فروش پروژه پزشکان ۲

نحوه خرید و فروش واحد های مسکونی پروژه پزشکان ۲ به‌ صورت اقساطی است و اقساط آن بر اساس متراژ واحد های مسکونی شامل شرح زیر می‌ باشد:

  • مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان برای واحد های ۱۰۰ متری
  • مبلغ ۳۷۹ میلیون تومان برای واحد های ۱۱۵ متری
  • مبلغ ۴۱۲ میلیون تومان برای واحد های ۱۲۵ متری
  • مبلغ ۴۶۲ میلیون تومان برای واحد های ۱۴۰ متری

زمان تحویل پروژه پزشکان ۲

به‌ طور کلی زمان تحویل واحد های مسکونی پروژه‌ پزشکان ۲ در منطقه ۲۲ تهران، ۳۶ ماه پس‌ از زمان گودبرداری است و به‌ طور تخمینی در اواخر سال ۱۴۰۲ به اعضا تحویل داده می‌ شود.

پیشرفت پروژه پزشکان ۲

در حال‌ حاضر پروژه مسکونی پزشکان ۲ در مرحله پذیره‌نویسی قرار داشته و در وضعیت تجهیز کارگاه می‌ باشد.

سوابق سازنده پروژه پزشکان ۲

شرکت انبوه‌ سازان ارش گستر همت، سازنده پروژه مسکونی پزشکان ۲ در منطقه ۲۲ تهران است. این شرکت یکی از تعاونی‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده در منطقه ۲۲ تهران است و از جمله بهترین پروژه‌ های این تعاونی جهت سرمایه‌ گذاری، می‌ توان به پروژه‌ های برج پزشکان ۱ و ۲ اشاره نمود.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران در زمینه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌ سازی، یکی از پیشگامان عرصه برج سازی بوده و دارای تیم کارشناسی و وکلای بسیار با تجربه و متخصص در این حرفه است. هدف این مجموعه نیز برقراری ارتباطاتی رسمی و قانونی میان متقاضیان و عرضه‌ کنندگان مسکن است و شما می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و یا پیش‌ خرید واحد های مسکونی پروژه پزشکان ۲، با آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران تماس حاصل کرده و و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *