پروژه ایران ۲ در منطقه ۲۲ تهران، از جمله پروژه‌ های مسکونی در این منطقه می‌ باشد. این پروژه در خیابان آزادی و در جنوب شهرک مروارید شهر قرار داشته و توسط تعاونی سپاشهر در حال ساخت است.

معرفی پروژه ایران ۲

پروژه ایران ۲ با کاربری مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، از ۳ ساختمان ۸ طبقه تشکیل شده‌ است که هر یک از ساختمان ها دارای ۵ طبقه مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه پارکینگ هستند. هر طبقه از ساختمان‌ ها نیز دارای ۷ تا ۹ واحد مسکونی می‌ باشند و یکی از بهترین پروژه های مسکونی چیتگر است.

امکانات پروژه ایران ۲ 

از جمله امکانات رفاهی پروژه ایران ۲ می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای آسانسور لاین نفربر
  • دارای پارکینگ و انباری مجزا و کاملا اختصاصی برای هر واحد
  • دارای سالن ورزشی اختصاصی
  • دارای سالن اجتماعات
  • دارای لابی شیک و مجلل
  • برخورداری از آیفون تصویری برای تمامی واحد ها
  • دارای آشپزخانه اپن، بالکن، کمد دیواری و کف سرامیک برای واحد ها
  • دارای حیاط و فضای سبز
  • دارای پنجره‌ های دوجداره upvc برای واحد ها
  • دارای ریموت پارکینگ

دسترسی‌ های پروژه ایران ۲ 

پروژه مسکونی ایران ۲ در منطقه ۲۲ تهران، در لوکیشن وردآورد، خیابان آزادی و در جنوب شهرک مروارید شهر قرار داشته و از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است. این پروژه مسکونی از دسترسی‌ های بسیار راحتی به مکان‌ های تفریحی و خدماتی برخوردار بوده و به اتوبان‌ های اصلی بسیار نزدیک می‌ باشد.

واحد های پروژه ایران ۲

پروژه مسکونی ایران ۲ در منطقه ۲۲ تهران، دارای ۳ بلوک یا ساختمان است که هر کدام از بلوک ها نیز دارای ۸ طبقه می‌ باشند. ۵ طبقه هر بلوک نیز دارای واحد های مسکونی بوده و از ۷ تا ۹ واحد تشکیل‌ شده‌اند که متراژ های آن‌ ها نیز ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ متر است.

قیمت امتیاز پروژه ایران ۲ 

قیمت هر ۳۰ متر از واحد های مسکونی پروژه ایران ۲ در منطقه ۲۲ تهران، مبلغ ۳۰۵ میلیون تومان است که ۵۰ میلیون این مبلغ نیز برای حق امتیاز اختصاص یافته است.

شرایط خرید و فروش پروژه ایران ۲

نحوه خرید و فروش پروژه ایران ۲ به‌ صورت اقساطی می‌ باشد و جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه، می‌ توانید با آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

اقساط زمین پروژه ایران ۲ 

اقساط زمین تراکم پروژه ایران ۲ در زمان ثبت‌ نام، ۳۰۵ میلیون تومان است و مراحل اقساطی آن نیز شامل شرح زیر می‌ شود:

  • مبلغ ۳۰ میلیون تومان به‌ عنوان قسط اول در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
  • مبلغ ۳۰ میلیون تومان به‌ عنوان قسط دوم در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱

اقساط ساخت پروژه ایران ۲ نیز تاکنون اعلام نشده است و با شروع عملیات‌ های عمرانی در شهریور ۱۴۰۲ اعلام می‌ شود.

زمان تحویل پروژه ایران ۲ 

پروژه مسکونی ایران ۲ در منطقه ۲۲ تهران، هم‌ اکنون در مرحله گودبرداری قرار داشته و زمان تخمینی تحویل واحد های آن به اعضا نیز، ۳ تا ۴ سال پس‌ از زمان گودبرداری می‌ باشد.

سوابق سازنده پروژه ایران ۲ 

شرکت تعاونی سپاشهر، سازنده پروژه مسکونی ایران ۲ در منطقه ۲۲ تهران می‌ باشد. این شرکت در سال ۱۳۹۷، فعالیت رسمی خود را تحت عنوان تعاونی آغاز نموده و اکنون نیز به‌ عنوان یک شرکت معتبر در حوزه ساخت واحد های مسکونی در منطقه ۲۲ تهران مشغول به فعالیت می‌ باشد. شرکت تعاونی سپاه شهر تا کنون ساخت بیش‌ از ۸۰۰ واحد مسکونی را در رزومه‌ کاری خود قرار داده و از دیگر پروژه‌ های آن می‌ توان به پروژه ایران بانک ملی، پروژه فرشته الهیه، پروژه دیپلمات، پروژه سفیر و غیره اشاره نمود.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، در زمینه پیش فروش و پیش خرید منطقه22 مشغول به فعالیت است و هدف اصلی این مجموعه، افزایش کارایی و برقراری ارتباطاتی رسمی و مطمئن میان خریداران و فروشندگان مسکن می‌ باشد.

در این‌ راستا نیز آکام سازه  دارای تیم کارشناسی و وکلایی بسیار کارآزموده، مجرب و متخصص بوده و شما می‌ توانید جهت دریافت هرگونه اطلاعات در رابطه با پروژه ایران ۲ در منطقه ۲۲ تهران، با آکام سازه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *