پروژه بقیةالله ۵ واقع در منطقه ۲۲ تهران تحت عنوان پروژه مروارید ۵ نیز شناخته‌ شده و موقعیت مکانی آن نیز در بلوار شهید اردستانی منطقه ۲۲ تهران می‌ باشد. پروژه بقیةالله ۵ برخلاف سایر پروژه هایی از سال ۱۴۰۱ به‌ صورت سهامی عرضه می‌ شوند، به‌ صورت واحدی عرضه شده و به‌ عنوان پروژه‌ ای بسیار معتبر مورد توجه بسیاری از خریداران و سرمایه‌ گذاران قرار گرفته است. 

پروژه بقیةالله ۵ چیتگر

معرفی پروژه بقیة الله ۵

پروژه بقیة الله ۵ در منطقه ۲۲ تهران دارای کاربری مسکونی است. این پروژه از ۱ بلوک ۲۰ طبقه تشکیل شده‌ است و به‌ طور کلی شامل ۱۷۵ واحد مسکونی می‌ باشد. این پروژه به‌ صورت واحدی به خریداران و سرمایه‌ گذاران عرضه می‌ شود و هر کدام از واحد های آن نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند.

امکانات پروژه بقیة الله ۵

از جمله امکانات رفاهی پروژه بقیة الله ۵ می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • مجهز به سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • دارای سالن ورزشی بانوان و آقایان
  • مجهز به چیلر مرکزی
  • دارای سیستم شوتینگ زباله
  • دارای سالن بازی و فضای بازی برای کودکان
  • دارای سالن اجتماعات بزرگ و چند منظوره

دسترسی‌ های پروژه بقیة الله ۵

پروژه بقیة الله ۵ با کاربری مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، از موقعیت مکانی بسیار فوق‌ العاده‌ای برخوردار بوده و دارای حدود ۵ کیلومتر فاصله با دریاچه شهدای خلیج‌ فارس می‌ باشد. این پروژه دارای فواصل بسیار کمی با اتوبان‌ هایی چون اتوبان تهران کرج، حکیم و همت است و به اماکن خدماتی و تفریحاتی همچون مرکز تجاری پارس و مترو وردآورد نیز بسیار نزدیک می باشد.

واحد های پروژه بقیة الله ۵

پروژه مسکونی بقیة الله ۵ در منطقه ۲۲ تهران، دارای ۱ بلوک ۲۰ طبقه است و در مجموع شامل ۱۷۵ واحد مسکونی می‌ باشد.

متراژ واحد های این پروژه نیز شامل شرح زیر است:

  • ۳۶ واحد مسکونی در متراژ های ۱۱۲ متری در جنوب شرقی و جنوب غربی
  • ۳۶ واحد مسکونی در متراژ های ۱۱۹ متری در جنوب شرقی و جنوب غربی
  • ۳۶ واحد مسکونی در متراژ های ۱۳۸ متری در شمال غربی و شمال شرقی
  • ۳۶ واحد مسکونی در متراژ های ۱۱۵ متری در شمال غربی و شمال شرقی

طبقات ۱۹ و ۲۰ این پروژه نیز هر کدام دارای ۵ واحد مسکونی هستند و متراژ آن‌ ها شامل شرح زیر است:

  • ۲ واحد مسکونی در متراژ های ۱۱۹ متری
  • ۱ واحد مسکونی در متراژ ۱۱۵ متری
  • ۱ واحد مسکونی در متراژ ۱۱۲ متری
  • ۱ واحد مسکونی در متراژ ۱۳۸ متری

همچنین ۱۸ واحد دیگر این پروژه نیز دارای متراژ ۱۵۰ متری هستند که در بخش وسط این پروژه قرار گرفته‌اند.

شرایط خرید و فروش پروژه بقیة الله ۵

نحوه خرید و فروش واحد های مسکونی پروژه بقیة الله ۵ در منطقه‌ چیتگر، به‌ صورت اقساطی است و هر کدام از واحد های آن نیز بر اساس متراژ دارای پیش‌ پرداخت و اقساط متفاوت هستند. پرداخت اقساط این پروژه به‌ صورت هر ۳ ماه یک‌ بار توسط اعضا می‌ باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این‌ رابطه، می‌ توانید با آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران تماس حاصل نمایید.

امتیاز بندی پروژه بقیة الله ۵

امتیازات پروژه مسکونی بقیة الله ۵ بر اساس میزان پرداختی و واریزی هر یک از اعضا بوده و هرچه میزان واریزی و پرداختی ها بهتر باشد، اعضا دارای اولویت در انتخاب واحد و طبقه هستند.

پیشرفت پروژه بقیة الله ۵

پروژه مسکونی بقیة الله ۵ در منطقه ۲۲ تهران، در حال حاضر در مرحله پذیره‌ نویسی قرار داشته و پیش‌ فروش هر یک از واحد های مسکونی آن نیز به‌ صورت اقساطی است.

سازه پروژه بقیة الله ۵

سازه به‌ کار رفته در ساخت پروژه بقیة الله ۵، به‌ صورت اسکلت بتنی است و دارای نمای سیمان شسته می‌ باشد.

زمان تحویل پروژه بقیة الله ۵

به‌ طور کلی زمان تحویل واحد های یک پروژه به اعضا، ۳۶ ماه پس‌ از زمان گود برداری پروژه بوده و زمان تحویل واحد های مسکونی پروژه بقیة الله ۵ در منطقه ۲۲ تهران نیز در سال ۱۴۰۵ تخمین خورده است.

سوابق سازنده پروژه بقیة الله ۵

شرکت نامی اریکه پارسیان، سازنده پروژه بقیة الله ۵ در منطقه ۲۲ تهران است. شرکت نامی اریکه پارسیان، یکی از شناخته‌ شده‌ ترین و معتبرترین سازندگان پروژه‌ های پیش‌ فروشی در منطقه چیتگر می‌ باشد و با مشارکت بعضی از تعاونی‌ های مسکن در این منطقه، توانسته است ساخت‌ و ساز چندین پروژه را به اتمام برساند. از جمله پروژه‌ های این شرکت نیز می‌ توان به پروژه مروارید ۱، پروژه مروارید ۲، پروژه‌ میلان و همچنین پروژه بقیة الله ۵ اشاره نمود.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، با هدف برقراری ارتباطاتی قانونی و رسمی میان متقاضیان و تقاضا کنندگان مسکن مشغول به فعالیت بوده و دارای تیم کارشناسی و وکلای بسیار متخصص و حرفه‌ ای در این زمینه است. این مجموعه در زمینه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌ سازی منطقه چیتگر، دارای سوابق درخشانی است و شما می‌ توانید جهت اطلاع از هر یک از پروژه‌ های این منطقه و همچنین شرایط اقساط و پیش خرید پروژه های چیتگر، با شماره تلفن 02191691612 تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان آن دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *