پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی، از دیگر پروژه‌ های مسکونی در منطقه ۲۲ تهران است. این پروژه در شهرک مروارید شهر این منطقه قرار داشته و توسط تعاونی فرا گستر امید یاران ۲۷ در حال ساخت می‌ باشد.

پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی چیتگر

 

معرفی پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی

پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی با کاربری مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، در فاز اول شهرک مروارید شهر قرار داشته و از ۱ بلوک ۳۰ طبقه تشکیل شده‌ است. ۲۵ طبقه این پروژه دارای واحد های مسکونی، ۱ طبقه آن لابی و ۴ طبقه آن پارکینگ هستند. هر طبقه این پروژه دارای ۸ واحد مسکونی است و هر کدام از واحد ها نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند. سرعت ساخت‌ و ساز این پروژه نسبت‌ به سایر پروژه‌ های مسکونی منطقه ۲۲، بسیار بالاتر بوده و در دی ماه سال ۹۹، این پروژه مراحل سفت کاری ۱۸ طبقه اسکلت، ۴ طبقه منفی و مثبت را به پایان رسانده است.

امکانات پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی

از جمله امکانات رفاهی پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی می‌ توان به موارد زیر است شاره نمود:

  • دارای پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • مجهز به سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • مجهز به درب ضد سرقت برای تمامی واحد ها
  • دارای سالن بدن‌ سازی ورزشی مختص آقایان و بانوان
  • دارای لابی مجلل و شیک
  • دارای سالن بازی برای کودکان
  • دارای سالن اجتماعات بزرگ و مجهز
  • مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش چیلر و موتورخانه
  • مجهز به سیستم آنتن مرکزی
  • دارای ۴ دستگاه آسانسور لاین نفربر و باربر
  • مجهز به برق اضطراری و پارکینگ برقی

دسترسی‌ های پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی

این پروژه مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، از جمله برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر محسوب شده و در بر اتوبان همت واقع شده‌ است. پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی، در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شهرک مروارید شهر چیتگر قرار داشته و دارای دسترسی های بسیار مناسبی نیز به برخی اتوبان های اصلی و تمامی اماکن تفریحی و خدماتی است. این پروژه به اتوبان های همت، خرازی، حکیم و بزرگ‌ راه تهران کرج بسیار نزدیک است و دارای فواصل کمی با اماکنی چون مرکز خدماتی و تجاری بام لند، دریاچه چیتگر، شهربازی ۱۰۰۱ شهر، بازار بزرگ ایران مال و غیره می باشد.

واحد های پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی

پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی با کاربری مسکونی در منطقه چیتگر، دارای ۱ بلوک ۳۰ طبقه است که ۲۵ طبقه آن مسکونی، ۴ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه آن لابی است. هر کدام از طبقات این پروژه دارای ۸ واحد مسکونی هستند و در مجموع از ۲۰۰ واحد مسکونی تشکیل شده‌ است. واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای تیپ متراژ های ۱۳۵، ۱۵۰ و ۱۶۵ متر ۳ خواب هستند.

پیشرفت پروژه لشگر ۲۷

این پروژه در دی‌ ماه سال ۱۳۹۹، در مرحله سفت‌ کاری ۱۸ طبقه اسکلت و ۴ طبقه منفی و مثبت قرار داشته و هم‌ اکنون نیز در مرحله اجرای نمای ساختمان است.

زمان تحویل پروژه لشگر ۲۷

زمان تقریبی تحویل واحد های مسکونی پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی به هر یک از اعضا در سال ۱۴۰۲ تخمین خورده است.

نحوه خرید و فروش پروژه لشگر ۲۷

این پروژه مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، در حال‌ حاضر در اجرای مراحل پایانی پروژه قرار داشته و واحد های مسکونی آن به‌ صورت متری خرید و فروش می‌ شوند. قیمت پایه واحد های مسکونی نیز از متری ۶۵ میلیون تومان شروع می‌ شود.

اقساط پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی

شرایط اقساط پروژه‌ مسکونی لشگر ۲۷ در منطقه ۲۲ تهران، ۲۸ میلیون تومان به‌ صورت هر ۲ ماه یک‌ بار است و واریزی هر یک از اعضای این پروژه نیز تا سال ۱۴۰۰، به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان می‌ باشد.

سازه پروژه لشگر ۲۷

پروژه مسکونی لشگر ۲۷ شهید همدانی در چیتگر، دارای سازه فلزی و سقف عرشه فولادی است.

سرمایه‌ گذاری در پروژه لشگر ۲۷

پروژه لشگر ۲۷ در چیتگر، از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است و به‌ همین جهت نیز دارای دسترسی‌ های نزدیکی به اتوبان ها و مراکز خدماتی و تفریحی می‌ باشد. سازندگان این پروژه نیز از جمله خوشنام‌ ترین و معتبر ترین سازندگان در منطقه ۲۲ تهران هستند و در ساخت این پروژه از بهترین و باکیفیت‌ ترین متریال ها به‌ کار برده و تمامی واحد های مسکونی این پروژه دارای تیپ متراژ های مناسب و با ویو فوق ‌العاده می‌ باشند. همچنین قیمت تمام شده برای واحد های مسکونی پروژه لشگر ۲۷ نیز برای اعضا و سازندگان بسیار مناسب بوده و از این‌ رو این پروژه از جمله بهترین پروژه‌ های منطقه ۲۲ تهران برای سرمایه‌ گذاری است.

سوابق سازنده پروژه لشگر ۲۷

تعاونی مسکن فرا گستر امید یاران ۲۷، سازنده پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی در منطقه ۲۲ تهران است. این تعاونی از جمله خوشنام‌ ترین و معتبرترین تعاونی های موجود در منطقه ۲۲ تهران است و دارای رزومه درخشانی در ساخت‌ و ساز پروژه‌ های مسکونی و عمرانی می‌ باشد.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، در زمینه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌ سازی، اطلاعات جامع و کاملی را در سایت خود به مشتریان ارائه داده و با بهره ‌مندی از تیم کارشناسی و وکلای بسیار با تجربه و ماهر خود، راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های بسیار درستی را به متقاضیان جهت پیش‌ خرید پروژه ها ارائه می‌ دهد. شما عزیزان می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی پیش‌ خرید پروژه های چیتگر نظیر پروژه اسپرلوس، پروژه تندیس، پروژه یاران به ویژه پروژه لشگر ۲۷ شهید همدانی، با مجموعه آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *