پروژه بانک ملی چیتگر واقع در منطقه ۲۲ تهران، یکی دیگر از پروژه‌ های مسکونی بسیار لوکس در این منطقه است. این پروژه مسکونی در منطقه کوهک چیتگر قرار داشته و با همکاری شرکت تعاونی سپاشهر و تعاونی بانک ملی در حال ساخت می‌ باشد.

پروژه بانک ملی چیتگر

 پروژه بانک ملی چیتگر

پروژه مسکونی بانک ملی در منطقه ۲۲ تهران و در شرق دریاچه چیتگر قرار داشته و دارای ۳ بلوک مجزا است. هر کدام از بلوک های این پروژه نیز دارای ۲۶ طبقه هستند که ۲۱ طبقه آن‌ ها مسکونی و ۵ طبقه آن‌ ها منفی می‌ باشد. هر کدام از طبقات نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند.

واحد های پروژه بانک ملی نیز بسیار مناسب برای افرادی است که به‌ دنبال واحد هایی با متراژ کم در ساختمان‌ های بسیار لوکس هستند و می‌ توانند از امکانات رفاهی آن استفاده نمایند.

امکانات پروژه بانک ملی 

از جمله امکانات رفاهی پروژه بانک ملی نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای کافی‌ شاپ مجلل و شیک
  • دارای استخر، سونا و جکوزی
  • مجهز به هلی پد
  • دارای مهدکودک و فضای بازی برای کودکان
  • مجهز به سیستم هوشمند BMS
  • دارای سالن ورزشی و سالن بیلیارد اختصاصی
  • دارای سالن اجتماعات بزرگ و مجهز
  • دارای سینمای مخصوص و قابل استفاده برای تمامی واحد ها
  • مجهز به شوتینگ زباله
  • دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مدرن

دسترسی‌ های پروژه بانک ملی 

پروژه مسکونی بانک ملی در منطقه ۲۲ تهران، در کوهک چیتگر واقع شده و از لوکیشن بسیار مناسبی برخوردار می‌ باشد. این پروژه در شرق دریاچه چیتگر است و به اتوبان‌ ها بزرگراه‌ های اصلی بسیار نزدیک بوده و دارای فواصل کمی با مراکز درمانی و خدماتی همچون مرکز خرید بزرگ طوبی می‌ باشد.

واحد های پروژه بانک ملی 

پروژه بانک ملی در منطقه ۲۲ تهران با کاربری مسکونی، دارای ۳ بلوک است که هر کدام از بلوک‌ های آن نیز از ۲۶ طبقه تشکیل شده‌اند. ۲۱ طبقه هر یک از بلوک‌ ها نیز مسکونی است و ۵ طبقه آن‌ ها منفی بوده و این پروژه در کل دارای ۱۹۰ واحد مسکونی و در هر بلوک دارای ۶۵ واحد می‌ باشد. واحد های مسکونی پروژه بانک ملی نیز دارای متراژ های ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰ و ۱۶۰ متر هستند.

لازم به ذکر است که سازنده پروژه بانک ملی، شرکت تعاونی مسکن سپاشهر است و یک بلوک از ۳ بلوک این پروژه متعلق به این تعاونی می‌ باشد.

سازه پروژه بانک ملی 

سازه به‌ کار رفته در ساخت پروژه مسکونی بانک ملی به‌ صورت پیچ‌ و مهره‌ ای می‌ باشد و این پروژه نیز هم‌ اکنون در حال ساخت ستون و اسکلت بندی طبقات مثبت است.

پیش خرید و پیش فروش پروژه بانک ملی چیتگر 

شرایط خرید و فروش واحد های پروژه مسکونی بانک ملی در منطقه ۲۲ تهران، به‌ صورت واریزی اولیه + امتیاز = مبلغ اولیه می‌ باشد. همچنین نحوه پرداخت واحد های پروژه بانک ملی نیز بسیار بسته به خرید آن‌ ها از تعاونی سپاشهر و یا تعاونی بانک ملی خواهد داشت و در صورت خرید از شرکت تعاونی بانک ملی، واحد ها دارای متراژ های ۱۰۰ و ۱۴۰ متری هستند و در صورت خرید از تعاونی سپاشهر، واحد ها دارای متراژ ۱۰۰ متر می‌ باشند.

لازم به ذکر است که واحد های تعاونی سپاشهر تاکنون تفکیک متراژ نشده‌اند.

زمان تحویل واحد های پروژه بانک ملی

به‌ طور کلی زمان تحویل واحد های یک پروژه، ۳۶ ماه پس‌ از زمان گودبرداری آن می‌ باشد. همچنین هر چه زمان تحویل واحد های یک پروژه کمتر باشد، افراد بیشتری جهت سرمایه‌گذاری در آن نیز اقدام می‌ نمایند. زمان تقریبی تحویل واحد های مسکونی پروژه بانک ملی در منطقه ۲۲ تهران نیز، در آذر ماه ۱۴۰۱ تخمین خورده است.

امتیاز پروژه بانک ملی

واحد های پروژه بانک ملی در کوهک چیتگر، به‌ صورت پیش‌ فروشی بوده و به شکل واریزی و امتیاز خرید و فروش می‌ شوند. امتیازات این پروژه نیز به مبلغی گفته می‌ شود که فرد فروشنده برای اقساطی که تا کنون پرداخت کرده‌ است، دریافت می‌ کند و جایگاه خود را به فرد متقاضی می‌ فروشد.

سوابق سازنده پروژه بانک ملی 

در پروژه مسکونی بانک ملی، کارفرما این پروژه، شرکت تعاونی مسکن بانک ملی می‌ باشد. این شرکت با همکاری تعاونی سپاهشهر، آغاز به ساخت پروژه بانک ملی در منطقه ۲۲ تهران نموده و مالکیت زمین این پروژه نیز در دست تعاونی مسکن بانک ملی است. تعاونی سپاهشهر نیز یکی از شناخته‌ شده ترین و معتبرترین تعاونی‌ های منطقه ۲۲ تهران در زمینه ساخت‌ و ساز است و از جمله پروژه‌ های آن می‌ توان به پروژه سفیر، پروژه دیپلمات و غیره اشاره نمود.

سخن پایانی 

مجموعه آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، یکی از پیشگامان عرصه برج‌ سازی در این حرفه بوده و اطلاعات جامع و کاملی را نیز از بازار مسکن و پیش فروش آپارتمان چیتگر را در سایت خود به اشتراک گذاشته است. هدف اصلی آکام سازه، برقراری ارتباطاتی قانونی و رسمی بین متقاضیان و عرضه‌ کنندگان مسکن است و در این‌ راستا نیز دارای تیم کارشناسی و وکلایی بسیار متخصص و مجرب می‌ باشد. مشتریان عزیز نیز می‌ توانند جهت اطلاع از پروژه بانک ملی در منطقه ۲۲ تهران، با این مجموعه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *