پروژه سفیر ۱ سپاهشهر چیتگر در منطقه ۲۲ تهران توسط تعاونی مسکن سپاه شهر در حال ساخت بوده و یکی از برج‌ های مسکونی اطراف دریاچه چیتگر می‌ باشد. 

پروژه سفیر ۱ سپاهشهر چیتگر

معرفی پروژه سفیر ۱

پروژه سفیر ۱ دارای ۳۱ طبقه است که ۲۵ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۵ طبقه آن منفی می‌ باشد. هر طبقه نیز از ۵ واحد تشکیل شده و واحد های آن دارای ۳ تیپ متراژ ۱۰۰، ۱۴۰ و ۱۵۵ متر هستند. 

امکانات پروژه سفیر ۱

از جمله امکانات رفاهی پروژه سفیر ۱، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • دارای سالن اجتماعات بزرگ و مجهز
  • دارای اتاق کنفرانس
  • مجهز به سالن ورزشی اختصاصی بانوان و آقایان
  • دارای مهدکودک و سالن بازی برای کودکان
  • مجهز به آنتن مرکزی
  • دارای سالن سینما
  • دارای اتاق مدیریت
  • دارای لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته
  • مجهز به سونا خشک و بخار

دسترسی‌ های پروژه سفیر ۱

پروژه سفیر ۱ با کاربری مسکونی، از موقعیت مکانی بسیار مناسبی در منطقه ۲۲ تهران برخوردار است و دارای دسترسی‌ های راحتی به مراکز خدماتی و تفریحی و همچنین برخی اتوبان های اصلی است. این پروژه به پارک چیتگر، دریاچه شهدای خلیج‌ فارس و مترو وردآورد بسیار نزدیک است و از دسترسی مناسبی به اتوبان‌ های همت، تهران _ کرج و حکیم برخوردار است.

واحد های پروژه سفیر ۱

پروژه سفیر ۱ سپاه شهر در چیتگر، دارای ۱ برج ۳۱ طبقه است که ۲۵ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۵ طبقه آن منفی است. هر طبقه این برج نیز دارای ۵ واحد مسکونی هستند و به‌ طور کلی این پروژه از ۱۲۵ واحد مسکونی تشکیل شده‌ است. واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای ۳ تیپ متراژ ۱۰۰، ۱۴۰ و ۱۵۵ متر هستند.

سازه پروژه سفیر ۱

پروژه برج مسکونی سفیر ۱ در منطقه ۲۲ تهران، دارای اسکلت فلزی با پیچ و مهره است.

زمان تحویل پروژه سفیر ۱

پروژه مسکونی سفیر ۱ در حال‌ حاضر در مرحله سفت‌ کاری طبقه سوم بوده و زمان تحویل واحد های مسکونی آن به اعضا نیز در سال ۱۴۰۲ می‌ باشد.

نحوه پرداخت و پیش‌ فروش پروژه سفیر ۱

قرارداد زمین تراکم پروژه سفیر ۱ سپاه شهر، متری ۹۰۰ هزار تومان و قرارداد ساخت آن متری ۴۵۰۰ است. پیش‌ فروش واحد های مسکونی آن نیز به‌ صورت واریزی اولیه + امتیاز + اقساط است.

خرید و فروش پروژه سفیر ۱ سپاه شهر

خرید و فروش واحد های مسکونی پروژه سفیر ۱ سپاه شهر در منطقه ۲۲ تهران، به‌ صورت امتیازی است و جهت اطلاع بیشتر می‌ توانید با آکام سازه تماس حاصل نمایید.

اقساط پروژه سفیر ۱

اقساط ساخت پروژه سفیر ۱ سپاه شهر در منطقه ۲۲ تهران، مبلغ ۲۴۵ میلیون تومان به‌ صورت هر ۳ ماه یک‌ بار است و تا تیرماه ۱۴۰۲ نیز واریزی این پروژه به مبلغ ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌ باشد.

سرمایه‌گذاری در پروژه سفیر ۱

پروژه سفیر ۱ سپاه شهر در شهرک مروارید شهر منطقه ۲۲ تهران واقع شده و در غرب دریاچه چیتگر می‌ باشد. اکثر واحد های مسکونی این پروژه دارای چشم‌ انداز مناسبی به‌ طرف پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس هستند و از متراژ بسیار بزرگی نیز برخوردار می‌ باشند. همچنین این پروژه به‌ دلیل موقعیت مکانی مناسب خود، از دسترسی های راحتی به اتوبان ها و مراکز گردشگری و خدماتی منطقه ۲۲ تهران برخوردار است و بنابراین با توجه به امتیازات و قیمت پایین زمین تراکم این پروژه، گزینه مناسبی برای سرمایه‌ گذاری می‌ باشد.

سوابق سازنده پروژه سفیر ۱

سازنده پروژه سفیر ۱ در منطقه ۲۲ تهران، تعاونی مسکن سپاه شهر می‌ باشد. این تعاونی از جمله تعاونی‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده در منطقه ۲۲ تهران است و ساخت پروژه مسکونی سفیر ۱ نیز یکی از مهم‌ ترین فعالیت‌ های این پروژه در منطقه چیتگر محسوب می‌ شود.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران در زمینه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌ سازی مشغول به فعالیت بوده و یکی از مجموعه‌ های بسیار معتبر و حرفه‌ ای در این زمینه است. این مجموعه با بهره‌ مندی از مجرب‌ ترین و متخصص ترین کارشناسان و وکلای خود، اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در رابطه با هر یم از پروژه‌ های این منطقه به مشتریان عرضه می‌ کند و شما می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی پیش‌ خرید آپارتمان چیتگر پروژه سفیر ۱ سپاه شهر، با آکام سازه تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *