پروژه تریتیوم vip، یکی دیگر از پروژه‌ های پیش‌ فروش چیتگر است که توسط شرکت نیکان سازه سدید در حال ساخت می‌ باشد. این پروژه از ۹ بلوک تشکیل شده‌ است که هر بلوک آن دارای ۱۲ طبقه بوده و موقعیت مکانی آن در شهرک گلستان و در خیابان هوانیروز می‌ باشد.

پروژه تریتیوم vip

معرفی پروژه تریتیوم VIP

پروژه تریتیوم VIP در منطقه ۲۲ تهران دارای کاربری مسکونی است و از جمله پروژه‌ های پیش‌ فروش چیتگر محسوب می‌ شود. این پروژه از ۹ بلوک تشکیل شده‌ و هر کدام از بلوک های آن دارای ۱۲ طبقه هستند. موقعیت مکانی پروژه تریتیوم VIP نیز در شهرک گلستان، خیابان هوانیروز و در تقاطع گل‌ ها می‌ باشد.

امکانات پروژه VIP

از جمله امکانات رفاهی این پروژه می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • دارای کارواش اختصاصی و مجهز
  • دارای استخر، سونا و جکوزی بانوان
  • دارای استخر، سونا و جکوزی آقایان
  • دارای کتابخانه و کافی‌ شاپ بسیار شیک و مدرن
  • دارای لابی بزرگ و مجلل
  • مجهز به فضای بازی کودکان و مهدکودک
  • دارای سالن ورزشی و سالن جشن و مراسم
  • دارای جاده تندرستی و مخصوص پیاده‌ روی
  • دارای صندوق امانات
  • دارای پد هلی‌ کوپتر
  • دارای آسانسور پانوراما

دسترسی‌ های پروژه تریتیوم VIP

پروژه تریتیوم VIP با کاربری مسکونی در منطقه چیتگر، از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار بوده و دارای دسترسی‌ های بسیار راحتی به اماکن تفریحی و خدماتی و همچنین برخی اتوبان های اصلی می‌ باشد. این پروژه در انتهای اتوبان خرازی، شهرک راه‌ آهن قدیم و تقاطع بلوار گل‌ ها و بلوار هوانیروز واقع شده و از جمله دسترسی های آن نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

دسترسی به مترو

نزدیک‌ ترین ایستگاه مترو به این پروژه، ایستگاه مترو چیتگر است و دارای فاصله‌ کمی با این پروژه می‌ باشد.

دسترسی به پارک جنگلی چیتگر

این پروژه به‌ دلیل موقعیت مکانی خود در نزدیکی کوهک، بسیار نزدیک به پارک جنگلی چیتگر بوده و دارای فواصل کوتاهی با این مکان تفریحی می‌ باشد.

دسترسی به دریاچه شهدای خلیج‌ فارس

پروژه تریتیوم VIP در ۱ کیلومتری دریاچه چیتگر قرار داشته و از ۳ دقیقه فاصله با این دریاچه برخوردار می‌ باشد.

واحد های پروژه تریتیوم VIP

این پروژه در چیتگر، از ۹ بلوک مجزا تشکیل شده‌ است و هر کدام از بلوک های آن نیز دارای ۱۲ طبقه هستند. اغلب واحد های این پروژه دارای خواب مستر هستند و دارای طراحی و نقشه بسیار مناسب و بزرگ می‌ باشند. همچنین واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای تنوع بسیار مناسبی در متراژ بوده و از جمله تیپ متراژ های واحد های آن می‌ توان به متراژ های ۱۰۵، ۱۴۰، ۱۵۰، ۱۴۵، ۱۸۰، ۱۳۰ و ۱۱۵ متر اشاره نمود.

شرایط پرداخت پروژه تریتیوم VIP

نحوه خرید و فروش واحد های مسکونی این پروژه، به‌ صورت اقساطی می‌ باشد قیمت پایه نیز متری ۹۰ الی ۹۵ میلیون تومان است و شرایط پرداخت این پروژه به شرح زیر می باشد:

  • ۴۰ درصد نقد
  • ۱۰ درصد سند تحویل
  • مابقی به صورت اقساط به‌ صورت ۳۴ ماهه

زمان تحویل پروژه تریتیوم VIP

عملیات گودبرداری این پروژه مسکونی در منطقه ۲۲ تهران، در مهر ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده و زمان تقریبی تحویل واحد های مسکونی آن به اعضا نیز در سال ۱۴۰۴ تخمین خورده است.

پیشرفت پروژه تریتیوم VIP

پروژه مسکونی تریتیوم VIP در چیتگر، هم‌ اکنون در مرحله نازک کاری قرار دارد.

سوابق سازنده پروژه تریتیوم VIP

شرکت فنی مهندسی نیکان سازه سدید، سازنده پروژه مسکونی تریتیوم VIP در منطقه ۲۲ تهران می‌ باشد. این مجموعه از جمله شرکت‌ های بسیار معتبر در حوزه عمرانی است و در اجرای تعداد قابل‌ ملاحظه‌ ای از پروژه‌ های عمرانی در داخل کشور، دارای سوابق بسیار درخشان می‌ باشد. از دیگر پروژه‌ های این شرکت نیز می‌ توان به پروژه برج ۲۲، احداث بوستان بزرگ مادر و برج‌ های مسکونی تریتیوم ۱، تریتیوم ۲، تریتیوم ۳، تریتیوم ۴ تریتیوم VIP اشاره نمود.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، از جمله مجموعه‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده در حوزه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌سازی بوده و دارای تیم کارشناسی و وکلای بسیار متخصص و آموزش‌ دیده در این حرفه است. شما عزیزان می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی پیش‌ خرید واحد های مسکونی پروژه تریتیوم VIP، با آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *