پروژه بقیةالله ۳ چیتگر یا پروژه میلان یکی از قوی‌ ترین پروژه‌ های منطقه‌ ۲۲ بوده و توسط شرکت تعاونی نامی اریکه پارسیان در حال ساخت‌ و ساز می‌ باشد. این پروژه در غربی ترین نقطه منطقه ۲۲ تهران قرار داشته و تنها برج در منطقه چیتگر است که بلوک‌ های آن دارای ۲۶ طبقه می‌ باشند. 

پروژه بقیةالله ۳ چیتگر

معرفی پروژه بقیة الله ۳

پروژه بقیة الله ۳ با کاربری مسکونی در منطقه ۲۲ تهران واقع شده‌ است. این پروژه دارای ۴ بلوک است و هر کدام از بلوک‌ های آن نیز دارای ۲۶ طبقه هستند. هر کدام از طبقات این پروژه از ۲ واحد مسکونی تشکیل شده و به‌ طور کلی دارای ۱۶۸ واحد مسکونی می‌ باشد.

هر کدام از واحد ها نیز دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند.

امکانات پروژه بقیة الله ۳

از جمله امکانات رفاهی پروژه بقیة الله ۳ می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
  • دارای ۶ لاین آسانسور
  • مجهز به هلی پد
  • دارای سالن ورزشی اختصاصی
  • دارای لابی مجلل و شیک
  • مجهز به سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • مجهز به دوربین مداربسته
  • مجهز به سیستم تأسیسات مرکزی
  • دارای سالن اجتماعات بزرگ و مجهز
  • دارای فضای بازی برای کودکان
  • مجهز به درب ضد سرقت در تمامی واحد ها

دسترسی‌ های پروژه بقیة الله ۳

پروژه بقیة الله ۳ یا پروژه میلان با کاربری مسکونی، با موقعیت مکانی بسیار فوق‌ العاده‌ای در منطقه ۲۲ تهران واقع شده‌ است. این پروژه در بلوار اردستانی و در تقاطع اتوبان حکیم قرار داشته و به مراکز تفریحی و خدماتی چون دریاچه شهدای خلیج‌ فارس، پارک جنگلی چیتگر، مرکز تجاری و اداری ایران مال بسیار نزدیک بوده و دارای فواصل کمی با اتوبان های شهید خرازی، حکیم و شهید فهمیده می‌ باشد.

واحد های پروژه بقیة الله ۳

پروژه مسکونی بقیة الله ۳ در منطقه ۲۲ تهران، دارای ۴ بلوک می‌ باشد و هر کدام از بلوک ها نیز از ۲۶ طبقه تشکیل شده‌ اند. هر کدام از طبقات این پروژه، دارای ۲ واحد مسکونی هستند و به‌ طور کلی از ۱۶۸ واحد مسکونی تشکیل شده‌ است.

متراژ واحد های پروژه بقیة الله ۳ یا برج میلان نیز به شرح زیر می‌ باشد:

  • متراژ ۱۳۷ متر برای واحد مسکونی ۲ خوابه
  • متراژ ۱۷۳ متر برای واحد مسکونی ۳ خوابه
  • متراژ ۱۷۷ متر بنای واحد مسکونی ۳ خوابه

مبلغ زمین تراکم پروژه بقیة الله ۳

مبلغ زمین تراکم پروژه بقیة الله ۳ در منطقه ۲۲ تهران، بالغ بر متری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌ باشد.

نحوه خرید و فروش پروژه‌ بقیة الله ۳

نحوه خرید و فروش واحد های مسکونی پروژه بقیة الله ۳ یا برج میلان، به‌ صورت واریز اولیه + امتیاز + اقساط است و اقساط آن نیز به‌ صورت هر ۳ ماه یک‌ بار می‌ باشد.

قیمت و امتیازات پروژه بقیة الله ۳

قیمت زمین و تراکم پروژه بقیة الله ۳ به‌ صورت متری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و قیمت ساخت این پروژه نیز متری ۶ میلیون تومان به‌ صورت علی‌ الحساب می‌ باشد. قیمت امتیاز این پروژه نیز با توجه به خرید و فروش و عرضه و تقاضا است.

پیشرفت پروژه بقیة الله ۳

پیشرفت پروژه مسکونی بقیة الله ۳ در منطقه ۲۲ تهران تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۱، در مرحله ۱۷ طبقه اسکلت‌ بندی و سقف می‌ باشد.

زمان تحویل پروژه بقیة الله ۳

زمان تحویل واحد های مسکونی پروژه بقیة الله ۳ یا پروژه‌ میلان در منطقه‌ی چیتگر به اعضا، به‌ صورت ۶۰ ماه است و در سال ۱۴۰۴ واحد های این پروژه به اعضا تحویل داده می‌ شوند.

پلاک ثبتی پروژه بقیة الله ۳

پروژه بقیة الله ۳ در منطقه چیتگر دارای پلاک ثبتی به شماره ۴/۱۴۲۰/۳۵ است و پروانه ساختمانی آن نیز، ۲۲۰۰۰۶۲۹۶ با تراکم ۴۵۹۶۵ متر مربع می‌ باشد.

سوابق سازنده پروژه بقیة الله

شرکت اریکه نامی پارسیان، سازنده پروژه مسکونی بقیة الله ۳ یا پروژه میلان در منطقه ۲۲ تهران است. این شرکت دارای هیئت‌ مدیره و اعضای بسیار فعال با سابقه‌ های درخشان در زمینه انبوه‌ سازان مسکن و ساختمان بوده و یکی از شرکت‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده در این منطقه است. از جمله اولین پروژه‌ های شرکت اریکه نامی پارسیان در منطقه ۲۲ تهران نیز می‌ توان به پروژه برج مروارید ۱ در این منطقه اشاره نمود.

در پایان

آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران، با هدف برقراری ارتباطاتی رسمی و قانونی میان متقاضیان و عرضه‌ کنندگان مسکن مشغول به فعالیت بوده و دارای تیم مشاوره و وکلای بسیار متخصص و حرفه‌ ای در این زمینه است. این مجموعه در زمینه معرفی و فروش پروژه‌ های انبوه‌سازی در منطقه ۲۲ تهران، خدمات بسیار گسترده‌ ای را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد و شما می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و شرایط پیش فروش و پیش‌ خرید واحد های مسکونی پروژه بقیة الله ۳، با آکام سازه تماس حاصل نموده و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *