پروژه پزشکان ۱ در منطقه ۲۲ تهران، از جمله پروژه‌ های مسکونی در شهرک مرواریدشهر این منطقه است. این پروژه در غرب شهرک مروارید شهر واقع شده و توسط شرکت تعاونی عرش گستر همت در حال ساخت می‌ باشد.

پروژه پزشکان ۱ چیتگر

معرفی پروژه پزشکان چیتگر

پروژه پزشکان ۱ در منطقه ۲۲ تهران، دارای کاربری مسکونی است و در شهرک مروارید شهر چیتگر در حال ساخت می‌ باشد. این پروژه دارای ۱ برج 30 طبقه است که ۲۵ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه آن لابی و ۴ طبقه آن منفی می‌ باشد.

هر یک از واحد های مسکونی این پروژه نیز دارای انباری و پارکینگ اختصاصی هستند.

امکانات پروژه پزشکان ۱

از جمله امکانات رفاهی پروژه پزشکان ۱ می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای روف گاردن با ویدیو فوق‌العاده
  • دارای انباری و پارکینگ اختصاصی
  • دارای پارکینگ اختصاصی میهمان
  • دارای سالن ورزشی مختص بانوان و آقایان
  • مجهز به سیستم حفاظت مانیتورینگ
  • دارای لابی مجلل و شیک
  • مجهز به سیستم اطفاء و اعلان حریق
  • دارای درب ضد سرقت
  • دارای فضای بازی برای کودکان

دسترسی‌ های پروژه پزشکان ۱

پروژه پزشکان ۱ در منطقه ۲۲ تهران، در موقعیت مکانی بسیار فوق‌العاده‌ای قرار داشته و از دسترسی‌ های مناسبی نیز برخوردار است. این پروژه مسکونی دارای دسترسی راحتی به اتوبان تهران کرج است و به اماکن تفریحی و خدماتی چون شهرک دانشگاه شریف، باغ ملی گیاه‌شناسی، دریاچه چیتگر، مجتمع ایران مال و غیره بسیار نزدیک است.

واحدهای پروژه پزشکان ۱

پروژه پزشکان ۱ در قالب یک برج ۳۰ طبقه است که به ۲۵ طبقه آن دارای واحد های مسکونی، ۱ طبقه آن لابی و ۴ طبقه آن منفی است. این پروژه در مجموع دارای ۲۰۰ واحد مسکونی است و واحد های آن نیز دارای تیپ متراژ های ۱۱۷ تا ۱۴۰ متر هستند.

زمان تحویل پروژه پزشکان چیتگر

زمان تحویل واحدهای پروژه مسکونی پزشکان ۱ در منطقه ۲۲ تهران، در نیمه اول سال ۱۴۰۴ تخمین خورده است. این پروژه هم‌ اکنون در مرحله اجرای اسکلت‌ بندی سازه می‌ باشد.

شرایط پیش خرید و پیش فروش پروژه پزشکان چیتگر

شرایط خرید و فروش واحد های مسکونی پروژه پزشکان چیتگر در منطقه ۲۲ تهران به‌ صورت اقساطی می‌ باشد و اقساط آن نیز در سال ۱۴۰۱ به‌ صورت هر ۳ ماه یک‌ بار و به شرح زیر است:

  • مبلغ ۷۰ میلیون تومان به‌ صورت هر ۳ ماه یک‌ بار برای واحد های ۱۱۷ متری
  • مبلغ ۸۰ میلیون تومان به‌ صورت هر ۳ ماه یک‌ بار برای واحد های ۱۴۰ متری

همچنین تمامی اعضای پروژه پزشکان ۱ نیز دارای دفترچه مالکیت هستند و این دفترچه‌ ها حاوی تمامی شروط قرارداد، مشخصات پروژه و همچنین مشخصات کامل هر یک از واحد های مسکونی می‌ باشند. تمامی نقل‌ و انتقالات این پروژه نیز به‌ صورت کاملاً رسمی و قطعی در دفتر تعاونی انجام می‌ پذیرد.

سازه پروژه پزشکان ۱

پروژه پزشکان ۱ مراحل پذیره‌ نویسی خود را در منطقه ۲۲ تهران به اتمام رسانده و اکنون نیز در مرحله اسکلت‌ بندی سازه قرار دارد. سازه به‌ کار رفته در این پروژه نیز دارای اسکلت‌ بندی فلزی است.

سوابق سازنده پروژه پزشکان ۱

شرکت تعاونی عرش گستر همت، سازنده پروژه مسکونی پزشکان ۱ در منطقه ۲۲ تهران است. این شرکت جزء تعاونی‌ های بسیار قدیمی منطقه ۲۲ تهران بوده و در حوزه فعالیت‌ های ساختمانی دارای سال‌ ها سابقه و تجربه می‌ باشد. شرکت تعاونی عرش گستر همت با شماره ثبتی ۵۴۸۹۷۶، فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۸ در منطقه ۲۲ تهران آغاز نموده و بسیاری از پروژه‌ های مسکونی در این منطقه را در دست ساخت دارد. از جمله پروژه‌ های موفق این تعاونی نیز می‌ توان به پروژه برج پزشکان ۱ و پروژه برج پزشکان ۲ اشاره نمود.

در پایان

شرکت آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران در زمینه معرفی و پیش خرید و پیش فروش پروژه های چیتگر مشغول به فعالیت بوده و دارای تیم کارشناسی و وکلای بسیار ماهر و متخصص در این حرفه است. هدف اصلی آکام سازه، برقراری ارتباطاتی رسمی و قانونی میان متقاضیان و عرضه‌ کنندگان مسکن است و در این راستا نیز اطلاعات صحیح و جامعی را در رابطه با انواع پروژه‌ های منطقه ۲۲ تهران در سایت خود قرار داده است. شما نیز می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی پیش‌ خرید واحد های پروژه پزشکان ۱، با آکام سازه در این منطقه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *