با توجه به افزایش قابل توجه قیمت املاک، قدرت خرید متقاضیان مسکن پایین آمده است و به همین دلیل بسیاری از آن ها به سراغ پیش خرید پروژه ها و آپارتمان های مسکونی می روند.

منطقه 22 یکی از مناطق تهران است که پروژه های پیش خرید و پیش فروش بسیاری دارد و عواملی که این منطقه را نسبت به دیگر مناطق تهران متمایز کرده است، وجود دریاچه شهدای خلیج فارس، مرکز خرید ایرانمال، مرکز خرید باملند و دیگر مراکز است از طرفی پروژه های بسیاری هم دارد که شما می توانید پیش خرید کنید.

پیش فروش و پیش خرید منطقه 22

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات پیش خرید و پیش فروش پروژه های منطقه 22 در ادامه همراه ما باشید.

پیش فروش آپارتمان چیتگر

منطقه 22 یکی از مناطق گردشگری تهران است و نزدیک بودن به امکانات رفاهی و خدماتی همچون دریاچه شهدای خلیج فارس، مرکز خرید ایرانمال، مرکز خرید باملند، پارک جنگلی لتمان کن، روستای وردیج و واریش، آبشار تهران، شهربازی هزار و یک شهر، باغ ملی گیاه شناسی و… باعث متمایز شدن این منطقه نسبت به دیگر مناطق تهران شده است. همچنن چیتگر به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، منطقه ای خوش و آب و هوا محسوب می شود و محبوب ساکنین خود است.

پیش خرید آپارتمان چیتگر یکی از روش های مطمئن برای سرمایه گذاری در زمینه ملک است و با تورمی که همه شاهد آن هستیم، سرمایه شما نه تنها از دست نخواهد رفت بلکه سودآوری زیادی هم خواهد داشت. از طرفی با پرداخت هزینه کمتر، صاحب یک خانه نوساز فول امکانات می شوید.

پیش‌ خرید آپارتمان چیتگر

بر اساس آمار های اخیر و به‌ طور میانگین، پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران نسبت‌ به سایر مناطق تهران بسیار بیشتر بوده و علت آن‌ هم وجود امکانات رفاهی در آپارتمان‌ های در حال ساخت این منطقه و همچنین دسترسی‌ های مناسب آن‌ ها به اتوبان ها و اماکن تفریحی و خدماتی می‌ باشد. منطقه ۲۲ تهران به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود از لحاظ شرایط آب‌ و هوایی و همچنین دسترسی‌ های آسان و راحت خود، دارای پیشرفت چشمگیر تری نسبت‌ به سایر مناطق پرجمعیت تهران است و آپارتمان‌ های بسیار زیادی نیز با امکانات رفاهی مناسب‌ تر در این منطقه در حال ساخت‌ و ساز هستند.

نحوه پیش‌ خرید آپارتمان‌ ها در منطقه ۲۲ تهران نیز به‌ طور معمول به‌ صورت شرایطی و اقساطی است و قیمت پیش خرید آپارتمان در این منطقه نیز بر اساس موقعیت آپارتمان، متراژ واحد ها، تعداد واحد ها و طبقات آپارتمان، امکانات رفاهی، نوع سازه و ساخت آن، دسترسی‌ ها و غیره بسیار متفاوت است. همچنین بیشتر آپارتمان‌ های در حال ساخت این منطقه دارای امکانات رفاهی مناسبی‌ نظیر پارکینگ و انباری اختصاصی، سیستم امنیتی بالا، لابی و روف گاردن مجلل، سیستم اعلان و اطفاء حریق، هلی پد، سالن اجتماعات، سالن ورزشی مخصوص آقایان و بانوان، فضای بازی کودکان و غیره هستند و بنابراین گزینه بسیار مناسبی جهت سرمایه‌ گذاری می‌ باشند. از دیگر دلایل پیش‌ خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران نیز می‌ توان به وجود تعاونی‌ های بزرگ و معتبر در این منطقه، امتیازات پیش‌ خرید آپارتمان، وجود مراکز تجاری و تفریحی در این منطقه و همچنین قیمت مناسب آپارتمان‌ ها نسبت‌ به امکانات فول آن‌ ها اشاره نمود.

جهت اطلاع از نحوه پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران نیز می‌ توانید با آکام سازه در این منطقه در ارتباط باشید.

پیش فروش آپارتمان چیتگرپیش‌ فروش پروژه‌ های چیتگر

منطقه ۲۲ تهران، دارای پروژه‌ های بسیار زیاد اداری، تجاری و مسکونی در حال ساخت است و نحوه پیش‌ فروش هر یک از پروژه‌ ها در این منطقه نیز با توجه به فاکتور های گوناگونی متفاوت می‌ باشد. تعاونی‌ ها و شرکت‌ های بسیار زیاد شخصی و دولتی در این منطقه در حال ساخت پروژه‌ های گوناگونی هستند و به واسطه مراکز و مجموعه‌ های معتبر و شناخته‌ شده ای، پروژه‌ های خود را به افراد معرفی می‌ نمایند.

از جمله مطمئن ترین و ارزنده ترین پروژه‌ های چیتگر پیش‌ فروش در منطقه ۲۲ تهران نیز می‌ توان به پروژه‌ همسا، پروژه آفتاب مهتاب، پروژه الهیه فرشته، پروژه تندیس، پروژه پدافند ارتش، پروژه یاران، پروژه افق بین‌ الملل، پروژه پارک سران، پروژه بقیة الله، پروژه بانک ملی، پروژه مسکونی و تجاری زاگرس و غیره اشاره نمود. هر کدام از این پروژه‌ ها نیز دارای شرایط و حق امتیازات متفاوتی در پیش‌ فروش هستند و برخی از آن‌ ها در مراحل پایانی ساخت‌ و ساز و برخی دیگر نیز در مرحله پذیره نویسی و یا اسکلت‌ بندی سازه می‌ باشند.

پیش‌ فروش پروژه در این منطقه، یکی دیگر از گزینه‌ های بسیار مناسب جهت سرمایه‌ گذاری است و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌ توانید با تیم کارشناسی بسیار ماهر و متخصص آکام سازه در تماس باشید.

پیش‌ خرید پروژه‌ های چیتگر

در حال‌ حاضر پروژه‌ های مسکونی، اداری و تجاری منطقه ۲۲ تهران توسط تعاونی‌ ها و شرکت‌ های دولتی و یا شخصی در حال ساخت هستند و هر کدام از پروژه‌ ها نیز بر اساس موقعیت مکانی و امکانات خود دارای قیمت‌ های متفاوتی در پیش خرید می‌ باشند. اما به‌ طور کلی می‌ توان گفت که پیش‌ خرید پروژه‌ های تعاونی ساز نسبت‌ به پیش خرید پروژه‌ های شخصی‌ ساز، از قیمت بسیار مناسب‌ تری برخوردار هستند و افراد در پیش‌ خرید پروژه‌ های شخصی‌ ساز، باید هزینه بیشتری را به مالک ارائه دهند. از جمله نکات مهم در پیش‌ خرید پروژه‌ های منطقه ۲۲ تهران نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • توجه به اعتبار و رزومه شرکت یا تعاونی سازنده پروژه
  • توجه به موقعیت مکانی پروژه و دسترسی‌ های آن به اتوبان ها و مراکز خدماتی و تفریحی
  • توجه به امکانات رفاهی پروژه
  • توجه به متراژ واحد های پروژه و قید آن در هنگام تنظیم قرارداد
  • توجه به سند و انجام تمامی مراحل معاملاتی در مراکز و دفاتر قانونی
  • توجه به شرایط اقساط و امتیازات پروژه

در حال‌ حاضر نیز پیش خرید پروژه‌ های منطقه ۲۲ تهران به‌ صورتت خرید امتیاز، خرید از شخصی‌ ساز و خرید به‌ صورت سهام هستند و جهت دریافت اطلاعات بیشتر نیز می‌ توانید با مجموعه آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران ارتباط حاصل نمایید.

 پیش خرید و پیش فروش پروژه های چیتگر

قبل از پیش خرید پروژه های چیتگر ابتدا باید بدانید که هدف شما از این سرمایه گذاری چیست. اگر قصدتان برای سکونت و زندگی است، بهتر است به سراغ پروژه هایی بروید که زمان تحویل آنها نزدیک تر است و شرایط پیش فروش بهتری دارند. همچنین به دلیل آنکه قیمت ساخت در این پروژه ها به صورت علی الحساب می باشد، باید سرمایه آینده خود را در نظر بگیرید و بتوانید از عهده پرداخت اقساط در صورت افزایش احتمالی قیمت ساخت بربیایید.

البته پروژه هایی هم هستند که با قیمت قطعی و به صورت سهامی پیش فروش می شوند و اقساط ندارند اما زمان تحویل این پروژه ها طولانی تر است.

اطلاع از محل پروژه چیتگر پیش فروش شده

در پیش خرید و پیش فروش آپارتمان چیتگر، لوکیشن محل مهم است و باید مد نظر قرار دهید که محدوده مورد انتخاب شما، در حال پیشرفت می باشد و دسترسی به امکانات و خدمات رفاهی دارد.

در محدوده هایی مثل ارتش، پروژه های در حال ساخت بسیاری هستند اما شهرک هنوز آماده زندگی کردن نیست. این محدوده ها می توانند در آینده نه چندان دور افزایش قیمت زیادی داشته باشند.

وضعیت زمین پروژه های پیش فروش چیتگر

بعد از آنکه یک شرکت شخصی یا یک تعاونی را برای پیش خرید پروژه های چیتگر انتخاب کردید، باید به دنبال مشخص کردن وضعیت زمین پروژه باشید. اگر تعاونی دولتی را انتخاب کرده اید، پس زمین هم باید از سوی دولت باشد و اگر سازنده شخصی یا تعاونی خصوصی است، حتما باید مالک زمین باشد. بررسی کنید که زمین در مرحله خرید است یا خریداری شده است همچنین تحقیق کنید که زمینی که پروژه بر روی آن قرار دارد آیا کاربری خود را دریافت کرده و یا در مراحل تغییر کاربری و اخذ جواز می باشد.

وضعیت سند پروژه های چیتگر

یکی از شایعاتی که در میان متقاضیان پیش خرید و پیش فروش پروژه های چیتگر بسیار شنیده می شود این است که آپارتمان های این منطقه سند ندارند اما اینطور نیست. گرفتن سند برای یک ساختمان عادی حداقل یک سال زمان نیاز دارد و این زمان برای پروژه های بزرگی مثل برج های چیتگر، بدون شک اندکی طولانی تر خواهد بود.

پیش فروش و پیش خرید چیتگر

چگونگی پیش خرید و پیش فروش برج های منطقه 22

نحوه پیش خرید و پیش فروش آپارتمان چیتگر به سه روش خرید به صورت سهام، خرید از شخصی ساز ها و خرید امتیاز، امکان پذیر می باشد که در این بخش می خواهیم هر کدام از این روش ها را مورد بررسی قرار دهیم:

خرید سهام پروژه های چیتگر

بسیاری از پروژه های چیتگر که در حال ساخت هستند به صورت پیش فروش سهامی واگذار می شوند. اگر بخواهیم توضیح دهیم که خرید سهام پروژه های چیتگر چگونه است باید بگوییم که برخی از تعاونی ها به دلیل تعداد اعضای زیادی که دارند، نمی توانند کل اعضاء را داخل یک پروژه شریک کنند از این رو، پروژه ها را به صورت متری واگذار می کنند و هر یک از اعضاء بسته به شرایط پروژه، اقدام به خرید یا سرمایه گذاری متری پروژه می کنند.

روش خرید سهام پروژه های چیتگر به کسانی پیشنهاد می شود که به دنبال سرمایه گذاری با بودجه کمتر هستند و با این طریق می توانند از سود زیادی بهره مند شوند.

خرید امتیاز پروژه های پیش فروش چیتگر

اکثر پروژه هایی که در چیتگر در حال ساخت هستند به صورت تعاونی ساز می باشند و با خرید امتیاز یک شخص عضو پروژه مد نظر می توان امتیاز این پروژه ها را خریداری کرد.

برای پروژه های تعاونی ساز، شرایط پیش فروش از قبل مشخص می شود و میزان نقدینگی خریداران وابسته به متراژ واحد، پیشرفت ساخت و ساز و… می باشد. از معایبی که پیش فروش ساختمان به این روش دارد می توانیم بگوییم که طبقه واحد مشخص نیست و بر اساس خوش حسابی در پرداخت اقساط، طبقات اختصاص داده می شوند همچنین تعهدی بابت زمان تحویل به خریداران داده نمی شود.

پیش خرید آپارتمان چیتگر

پیش خرید و پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز چیتگر

در کنار شرکت های تعاونی و دولتی، شرکت های خصوصی نیز اقدام به ساخت پروژه ها و برج ها در منطقه 22 تهران کرده اند و واحد ها را پیش فروش نیز می کنند. پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز چیتگر قیمت بالاتری دارد چرا که امکانات بیشتر، کیفیت ساخت بالاتر و دکوراسیون داخلی و خارجی زیباتری دارند.

در پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز چیتگر، به صورت مستقیم از شخص یا شرکت سازنده واحد خریداری می کنید و شرایط پرداخت در هر پروژه متفاوت است. با این روش، می توانید واحدی با امکانات عالی مانند استخر، سونا، جکوزی، لابی مجلل، سالن بیلیارد و… داشته باشید.

از دیگر مزایای پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز چیتگر، عبارتند از:

  • در پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز چیتگر هر خریدار می داند که کدام واحد در کدام طبقه برای اوست.
  • در روش پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز چیتگر، قیمت به صورت قطعی و بدون افزایش می باشد.
  • در پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز چیتگر واحدها به صورت کامل و همراه با کابینت و کمد دیواری تحویل داده می شوند.

حمل‌ و نقل به منطقه ۲۲ از سایر نقاط تهران

منطقه ۲۲، در شمال غربی استان تهران واقع شده و از قسمت شمال، با کوهستان البرز مرکزی، از جنوب با آزاد راه تهران کرج، از شرق با حریم رودخانه کن و از غرب با محدوده وردآورد محدود می‌ شود. این منطقه از جمله پهناورترین مناطق پایتخت است و به‌ دلیل موقعیت مکانی بسیار فوق‌العاده خود، دارای دسترسی‌ های بسیار راحتی به شاهراه‌ های اصلی تهران و سایر نقاط پایتخت می‌ باشد. این منطقه دارای انواع سیستم حمل‌ و نقل شامل مترو، تاکسی و بی آرتی است و ساکنین آن می‌ توانند از هر کدام از سرویس ها برای رفت‌ و آمد به سایر نقاط تهران استفاده نمایند.

جهت بررسی انواع سیستم حمل‌ و نقل منطقه ۲۲ نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

خطوط بی‌آرتی منطقه ۲۲ تهران

منطقه ۲۲ تهران، دارای خطوط بی‌آرتی و یا اتوبوسرانی در پایانه‌ هایی چون وردآورد، چیتگر و ایران‌ خودرو است که هر کدام از این این خطوط، دارای مقاصد گوناگونی در پایتخت هستند.

  • اتوبوس‌ های مستقر در پایانه وردآورد، به نقاطی چون شهرقدس، شهرک وردآورد و همچنین دانشگاه شریف منتهی می‌ شوند.
  • اتوبوس های مستقر در پایانه چیتگر، به نقاطی همچون دریاچه، دانشگاه شریف، میدان المپیک، خیابان شریعتی، هوانیروز، شهرک باقری و غیره منتهی می‌ شوند.
  • اتوبوس‌ های مستقر در پایانه ایران‌ خودرو، به مقاصدی همچون دانشگاه شریف، شهرک باقری و شهرداری، منتهی می‌ شوند.

خطوط مترو منطقه ۲۲ تهران

منطقه ۲۲ تهران جهت راحتی تردد ساکنین خود، دارای ایستگاه‌ های مترو در وردآورد، ایران‌ خودرو و چیتگر است.

  • ایستگاه مترو وردآورد در ۱۶ کیلومتری آزاد راه تهران کرج قرار داشته و افراد می‌ توانند به‌ راحتی توسط این ایستگاه، به کرج و سایر نقاط غربی پایتخت تردد نمایند.
  • ایستگاه مترو ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ آزاد راه تهران کرج قرار داشته و افراد می‌ توانند به‌ راحتی توسط این ایستگاه، به سایر نقاط پایتخت و همچنین پارک جنگلی چیتگر تردد نمایند.
  • ایستگاه مترو چیتگر، در کنار پارک جنگلی چیتگر واقع شده و افراد می‌ توانند به‌ راحتی توسط این ایستگاه به سایر نقاط تهران و همچنین استان البرز تردد نمایند.

خطوط تاکسی‌ رانی منطقه ۲۲ تهران

این منطقه دارای خطوط تاکسی‌ رانی در ایستگاه‌ های مترو ایران‌ خودرو، چیتگر و میدان المپیک است و هر کدام از ایستگاه‌ ها نیز دارای مقاصد متفاوتی در پایتخت هستند.

  • تاکسی‌ های مترو ایران‌ خودرو در خطوط آزاد شهر و شهرک شهید باقری در حال تردد هستند.
  • تاکسی‌ های متروی چیتگر، در خطوط خیابان گل‌ ها، خیابان کاج و میدان ساحل در حال تردد هستند.
  • تاکسی‌ های میدان المپیک در خطوط میدان صادقیه، شهرک شهید باقری، شهرک گلستان، میدان آزادی، مترو صادقیه، متروی چیتگر و غیره در حال تردد هستند.

مشاوره پیش خرید پروژه های چیتگر

در پایان اگر برای پیش خرید پروژه های چیتگر سوالاتی دارید، می توانید با مشاوران و کارشناسان مجرب آکام سازه تماس حاصل نموده و به پاسخ تمام سوالات خود دست یابید. آکام سازه یک شرکت در زمینه معرفی و فروش پروژه های انبوه سازی منطقه 22 تهران می باشد و به روز ترین اطلاعات پروژه ها را به مشتریان ارائه می دهد.

سوالات متداول

شرایط پیش فروش آپارتمان چیتگر چگونه است؟

شرایط پیش خرید پروژه های چیتگر با توجه به اینکه در شرکت تعاونی یا شرکت های خصوصی باشند، متفاوت است. برای اطلاع از شرایط با شماره 02191691612 تماس بگیرید.

زمان تحویل پروژه های منطقه22 تهران چه موقع است؟

تحویل پروژه های چیتگر در حال ساخت توسط شرکت های خصوصی معمولا در همان تاریخ اعلام شده توسط شرکت است اما شرکت های تعاونی در تحویل پروژه ها تاخیر دارند.

آیا پیش خرید آپارتمان چیتگر همراه با سند رسمی است؟

بله اگر شرکت معتبری را برای پیش خرید آپارتمان در چیتگر انتخاب کرده باشید، واحد شما دارای سند رسمی خواهد بود.